welke cdspeler

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Volcano
    • Oct 2004
    • 10

Niet in het budget, maar dit is een cd speler die ECHT heel goed is: Numark CDX 1. (1000 euro/stuk). Ik heb al op alle modellen "platendraaier cd-spelers" gedraaid, maar deze is veruit de beste. Een ongeloofelijke precise bediening, zeker geen verschil met een platendraaier. (pas op voor de technics, deze reageert altijd een beetje te laat, een ramp om te beatmixen)
    Greetingz

Comment

• Controller
      • Apr 2002
      • 745

citaat:Geplaatst door Volcano

Niet in het budget, maar dit is een cd speler die ECHT heel goed is: Numark CDX 1. (1000 euro/stuk). Ik heb al op alle modellen "platendraaier cd-spelers" gedraaid, maar deze is veruit de beste. Een ongeloofelijke precise bediening, zeker geen verschil met een platendraaier. (pas op voor de technics, deze reageert altijd een beetje te laat, een ramp om te beatmixen)
      Greetingz
      Ben ik niet met je eens, vind pioneer stukken beter, en de support van Numark is ontzettend slecht.[}]

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5950

Die stelling mag je dan direct ff toelichten Dwain...
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Controller
          • Apr 2002
          • 745

Is goed dat zal ik doen,

Als je reserve onderdelen nodig hebt van numark moet je vaak lang wachten (nieuwe halen gaat sneller[)]), en bij pioneer is et naar een service center gaan en het wordt meestal geregeld.

En de kwaliteit van pioneer vind ik gewoon beter, dat numark voelt niet echt stevig aan,

Werk af en toe met numark maar heb zo mijn voorkeuren.

Heb niet voor niks een CMX 3000 besteld

en kwa prijs licht deze gelijk bijna aan een numark,

Comment

Working...