citaat:Een echte Pro Dj vraagt ook naar een dateq een dj uit de lokale club wilt een Pioneer.
Wat heb je eraan als verhuurbedrijf als elke klus je pioneer mankementen heeft ?? Kost toch alleen maar geld.
Kwa geluids-kwaliteit is het ook niet goed voor je verhuur bedrijf.
Ik bedoel als die dj een beetje doordouwt met zijn Pioneer mixer heb jij als verhuurder van geluid een klote geluid in de zaal.
Je kan 100.000 keer zeggen dat ie minder hard moet doorsaturen maar ze luisteren toch niet !!!
Wat heb je eraan als verhuurbedrijf als elke klus je pioneer mankementen heeft ?? Kost toch alleen maar geld.
Kwa geluids-kwaliteit is het ook niet goed voor je verhuur bedrijf.
Ik bedoel als die dj een beetje doordouwt met zijn Pioneer mixer heb jij als verhuurder van geluid een klote geluid in de zaal.
Je kan 100.000 keer zeggen dat ie minder hard moet doorsaturen maar ze luisteren toch niet !!!
Maar goed, daar gaat het bij deze topic ook helemaal niet over. Het gaat over welk mixertje het beste is. En ok dan zal ik ook niet gaan voor de Pioneer maar voor de Dateq. Deze is zeker kwa kwaliteit beter! Alleen met die Rodec heb ik geen ervaring. Dus daar kan en ga ik ook niet over oordelen, laat dat maar aan de rest over. Ik merk wel dat ik hier de meeste positieve reacties hoor over de Rodec.
Comment