EFX-500

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • wout
    • May 2003
    • 100

EFX-500

Goedemiddag iedereen,

Ik heb een klein probleem met mijn effecten bakje van pioneer.
    Als ik een effect op een bepaald liedje zet en ik wil dit effect stoppen, net voor een beat ofzo, begint mijn liedje pas na enkele (2-3) seconden te spelen... Het liedje loopt als het ware enkele seconden achter.

Dit heeft hij pas van deze week en ik heb al veel geprobeerd maar ik krijg het echt niet opgelost.
    The leader knows, Dateq
    The leader knows, Dateq!
  • ralph
    Banned
    • Aug 2000
    • 2649

Heel bijzonder, je efx heeft namelijk helemaal niets met de start stop functie van je cd speler/draaitafel te maken...

Comment

• Wout Laenen
      • Sep 2000
      • 102

Hoi Wout,

Kan je iets preciezer zijn? Hoe heb je 'm aangesloten: tussen mengpaneel en versterker?
      Bij welke effecten krijg je die vertraging, alleen beat effecten of ook bij de jog wheel effecten?
      mvg

WL

Comment

• wout
        • May 2003
        • 100

Hij is aangesloten via de send en return van een rodec
        met een appart kanaal en hij heeft het dus bijvoorbeeld bij een gewoon effect als echo. Als we dan de send uitschakelen is het precies alsof het effect sneller is dan het liedje zelf.

Dat deze niets te maken heeft met men cd/platen speler(s) is idd vrij logisch...
        The leader knows; Dateq
        The leader knows, Dateq!

Comment

• Wout Laenen
          • Sep 2000
          • 102

Als ik je goed begrijp, is het enkel het "wet" signaal (effect) dat sneller klinkt?
          Mss een domme vraag maar: je hebt de effecten toch wel gesyncroniseerd met de muziek?

mvg

WL

Comment

Working...