volledig vernieuwde drive-in show

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jorritje
    • Sep 2003
    • 143

de site moet het echt doen anders www.drive-in-extreme.nl/home.htm

Comment

• DJ.T
      • Nov 2002
      • 1502

Jorritje,
      Een paar leestekens in je posts zouden handig zijn. Probeer eens een paar komma's en hoofdletters naast je punten

Waar basseer je je op als je zegt dat Eurolite van slechte kwaliteit is?
      Ik heb hier een Eurolite Superstar en die doet het al jaren perfect.
      Dit is een soort van opgevoerde derby met 1100W lampjes erin.
      Ok, nou kost dit ding wel 500 euro, en dat voor een effectje.
      Maar dan denk ik niet dat je zomaar kan zeggen dat Eurolite slecht spul maakt, misschien komt het meer doordat je slechte ervaringen hebt met de goedkopere effecten van Eurolite?
      En laten we eerlijk wezen, showtec is ook absoluut niet super, de parretjes zijn leuk, maar verder is het geen topspul.
      We're ready to party, are you?

Comment

• mbottens
        • Feb 2004
        • 743

citaat:Misschien is het trouwens verstandig om nog een aantal Behringer B1220's aan te schaffen
        Ik las gisteren hier op het forum dat de nieuwe JB-Systems serie het ook niet slecht doet. Misschien moet je overwegen om daar je speakers van te kopen? Is volgens mij ook nog goedkoper.

En over die laser daar is een apart topic voor dus daar zou je ook eens kunnen kijken. En ik zie dat er best al veel geld bij jou in de CD spelers en dergelijke gaat zitten waarom dan niet even verder kijken naar een ander type versterkers. Bijvoorbeeld E&W niet te duur en lichter in gewicht voor meer vermogen.

En over die internetsite:

www.driveinextreme.nl (deze is ook nog niet helemaal af)[8D]

Het blijft een mooie naam he? Drive in Extreme

Groeten Martin
        Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!

Comment

• DJ.T
          • Nov 2002
          • 1502

Leuk ook dat er een stuk of 200 drive-ins extreme heten
          We're ready to party, are you?

Comment

• Lars A.
            • Jan 2004
            • 47

neej effe voor de duidelijkheid dat waar een streepje voor staat moet nog besteld worden en dat waar een steretje voor staat is al gekocht en over de behringerset die ik na heel lang denken heb gekocht ben ik tot nu toe heel tevreden dus dat blijft voorlopig behringer, en later zal ik overstappen op de rx serie van electrovoice, maar dat is nog ver weg.....
            ?

Comment

• Lars A.
              • Jan 2004
              • 47

en de site: www.drive-in-extreme.nl/home.htm doet het wel, maar op deze 'startpagina'kan ik niet verder klikken naar een submenu
              (waar warscheinlijk de links voor de submenu's moeten staan staan bij mij grijze hokjes met een kruisje bovenin de hoek
              hebben hier meer mensen last van ??

mvg lars
              ?

Comment

• Lars A.
                • Jan 2004
                • 47

die link van martin doet t wel

is dit trouwens een jb laser [:0]

dan ben ik verkocht!!! wow wat een lichtopbrengst
                ?

Comment

• mbottens
                  • Feb 2004
                  • 743

Ja dat is een JB laser, binnenkort nog iets meer foto's online van die laser. Of mail me maar effe dan stuur ik je ze wel via de mail.

deze ook. Maar de camera heeft een te lange sluitertijd dus scherpe foto's maken waar je mooi stralen ziet is moeilijk. Maar ja.

Ik zei toch dat het voor het geld zeker leuk is en toen ik mijn eerste kocht was ik ook geheel tevreden, het was meer dan ik had verwacht.

Groeten Martin
                  Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!

Comment

• Lars A.
                    • Jan 2004
                    • 47

heeft er trouwens nog iemand op of aanmerkingen op de matteriaallijst?
                    ik ben vooral nog aan het twijfelen welke wind-ups en welke draadloze mic's

(ik denk dat het mx 4 scanners gaan worden met een freekie controller, is dat beter?)

mvg lars
                    ?

Comment

• rene.derksen
                      • Feb 2004
                      • 649

Over die laser foto. Volgens mij is die lichtopbrengst pure gezichtsbedrog, schijn maar eens met je zaklampje in de lens van de camera en maak dan een foto, dan krijg je exact hetzelfde effect...

Overigens, ik wil hiermee niet zeggen dĂ¡t de ichtopbrengst ook niks is, ik wil hiermee alleen zeggen dat het niet waar zou kunnen zijn
                      Licht is altijd zwaar.

Comment

• Dropsen
                        • Jan 2004
                        • 375

Dit is rechtsstreeks in de camera gefotografeerd http://www.driveinextreme.nl/fotosverwer/m5110001.html,
                        want ik heb een JB laser nog nooit zo fel gezien. En wat voor 1 is het dan? De stealth of de twinscan?
                        Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• jorritje
                          • Sep 2003
                          • 143

He Lars die mx 4 scanners zijn echt fijn, goeie keuze. En voor de Wind ups betreft Ga eens kijken voor Eurolift, zijn hele goeie heb ik zelf ook. En voor microfoon daar weet ik niet veel van.

Groetjes
                          Jorrit van Rekum

Comment

• Lars A.
                            • Jan 2004
                            • 47

zou dit wat zijn ?

Eurolift ES-160 Statief

en dan daar met 2 van beginnen en naderhand nog 2 bijkopen, dan heb ik toch 4 wind-up's

mvg lars
                            ?

Comment

• jorritje
                              • Sep 2003
                              • 143

Ja lars ik heb zelf de E-150 Van eurolift maar is goed spul draait soepel enzo. http://www.dj-products.nl/shop/custo...cat=296&page=1. Hier heb ik ze vandaan moet je maar even kijken de E-160 staat er ook, maar als je de E-150 heb dan kun je hoog zat.
                              Groetjes,

Comment

• Lars A.
                                • Jan 2004
                                • 47

mm die 3 meter is voor een front trusje wel hoog genoeg, maar als je er een carré mee omhoog wilt duwen is 3 meter denk ik niet genoeg,

ik denk dat ik es ga kijken voor 2 van 3 meter en 2 van 4 meter, dan heb ik ook geen apparte statieven meer nodig voor de parren

mvg lars
                                ?

Comment

Working...