volledig vernieuwde drive-in show

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars A.
    • Jan 2004
    • 47

nu zit ik nog met de volgende vraag:

het eerste wat ik nu nog wil gaan kopen zijn 8x par 64 + 2x t4 en een DMX par controller

*welke dmx controller? zelf gaat mijn voorkeur uit naar de eurolite of de botex die dré in de shop heeft staan (ik vind zwart mooier als blauw en het oog wil ook wat :P)
    maar toch nog effe jullie mening....
    het budget voor de controller licht op 300 euro max. en hierbij ook kijkend wat het makkelijkste is voor 16 par's (meer komen dr voorlopig tog niet)

deze:
    ✓ LED Stripes & LED Lampen ✓ LED Panels ✓ LED Controller ✓ LED Profile u.v.m. → JETZT online bestellen!

of
    deze:
    ✓ LED Stripes & LED Lampen ✓ LED Panels ✓ LED Controller ✓ LED Profile u.v.m. → JETZT online bestellen!

is die kleinste nu bedoeld voor 12 of 24 parren ?

*par lampen komen via t werk rofessionele behuizing (geen showtec )
    met 500 watt persglas lampen

*welke t4's ? een eis van mij is dat ik powercon wil, dus geen net snoer wat er al aan hangt
    (welk merk is het best in deze balken ? showtec? botex? of nog n ander merk maybe
    als ik alleen naar de naam kijk bevalt me botex het meest, maar ik heb tot nu toe alleen die van lite works gehad en die zijn met snoer eraan vast dus die zijn weg gegaan

mvg lars
    ?

Comment

• rene.derksen
      • Feb 2004
      • 649

Kijk is naar dit tafeltje: http://www.shop.licht-geluid.nl/detail.aspx?ID=2955

Het oogt goed, en volgens mij zijn de problemen met de nieuwste updates wel verholpen. Niet duur en werkt prima, kunnen zat parren op 1 pagina, upper+lower = 24 kringen op 1 pagina. Chases e.d makkelijk te programeren.

Over die T4's volgens mij heb je die net met powercon, kan me natuurlijk vergissen. Maar waarom je zo'n last heb van zo'n kort kabeltje snap ik niet helemaal[?]
      Licht is altijd zwaar.

Comment

• Roeltej
        • May 2001
        • 761

t4 met powercon

botex/showtec boeit verder weinig, zelfde ding ander stickertje
        Vitality Show

Comment

• jens
          • Aug 2004
          • 1067

tegenwoordig zijn de t4 standaart met powercon volgens mij eerst zat er altij een vast snoer aan maar dat is ook ongandig met transport vond ik. maar botex of showtec is allemaal hetzelfde

Comment

• Watt Xtra
            • Oct 2004
            • 1119

paar VMB t03 zijn goede statieven anders een maatje groter.

futurelight scanners en kleuren wisselaars zijn ook goed. wel redelijk prijzig.

wil je echt iets nieuws hebben op het gebied van drive-in shows??

Bouw een danspodium met verlichting, rook, blacklight en strobes.
            Om het helemaal af te maken bouw je er ook een stel ventilatoren onder. (leuk met die rokjes!!)
            [}]
            JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

Working...