zijn er teveel DJ's of drive - ins

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • deurklink

citaat:Geplaatst door jurjen_barel

citaat:Geplaatst door Reemski
    Maar hier in de randstad is de drive-in-dichtheid behoorlijk hoog.
    Klopt, dit is echt voor 2 glazen de stereo van pa en ma meenemen + bedienen. Ik merk dat mensen voor een standaard drive-in (laten we zeggen 100 man goed versterkt en verlicht) voor 6 uurtjes bijna geen 200 euro meer durven neer te tellen.... t Wordt te belachelijk voor woorden. [V]
    Uiteindelijk zal je dit toch ook terug zien in kwaliteit!? Of zijn de organisatoren zo blind of op geld belust dat het hun geen donder uit maakt!?

Comment

• sis
      • Jul 2003
      • 3305

citaat:Geplaatst door deurklink

citaat:Geplaatst door jurjen_barel

citaat:Geplaatst door Reemski
      Maar hier in de randstad is de drive-in-dichtheid behoorlijk hoog.
      Klopt, dit is echt voor 2 glazen de stereo van pa en ma meenemen + bedienen. Ik merk dat mensen voor een standaard drive-in (laten we zeggen 100 man goed versterkt en verlicht) voor 6 uurtjes bijna geen 200 euro meer durven neer te tellen.... t Wordt te belachelijk voor woorden. [V]

Uiteindelijk zal je dit toch ook terug zien in kwaliteit!? Of zijn de organisatoren zo blind of op geld belust dat het hun geen donder uit maakt!?
      Hier heb je een zéér groot punt aangehaald [xx(]
      sis
      Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Dj Nvie
        • Dec 2004
        • 161

citaat:Klopt, dit is echt voor 2 glazen de stereo van pa en ma meenemen + bedienen. Ik merk dat mensen voor een standaard drive-in (laten we zeggen 100 man goed versterkt en verlicht) voor 6 uurtjes bijna geen 200 euro meer durven neer te tellen.... t Wordt te belachelijk voor woorden.

--------------------------------------------------------------------------------
        en die 2 glazen worden op de avond zelf nog opgedronken door de gene die achter de stereo staat, en wat in de loop v.d. avond een compleet bezopen "dj" oplevert [V] ("dj" staat niet voor niets tussen aanhalingstekens!)
        Hier staat iets, maar het gaat over niets...

Comment

• Reemski
          • Dec 2001
          • 690

citaat:Geplaatst door deurklink
          Soms wel, soms niet. Mij hoor je niet klagen. Als ik manuren ga rekenen kom ik met mijn prijzen te laag uit, maar zo werkt dat nu eenmaal hier in de randstad voor de semi-pro's (drive-in werk dan). Maar ik heb wel een klantenkring die expliciet voor mij kiest vanwege kwaliteit.

Mijn reactie ging dan ook voornamelijk om Sis zijn verhaal dat drive-ins vrijwel nooit met iets fatsoenlijks komen. Daar was ik het voornamelijk niet mee eens.

Comment

Working...