Lay out DJ booth

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Roeltej
    • May 2001
    • 761

Leuk dat al die foefjes erop zitten, maar gaat dat ook daadwerkelijk gebruikt worden?

niet dat er dadelijk een hele dure speler staat, terwijl een 4000 eigenlijk ook al voldoende geweest was
    Vitality Show

Comment

• cherry69
      • Nov 2004
      • 15

Waarschijnlijk niet , maar je kent DJ's die willen altijd het top model terwijl dat ze nog geen omelet kunnen mixen.

Comment

• ralph
        Banned
        • Aug 2000
        • 2649

Ik ben zelf een verstokte Pioneer gebruiker, simpelweg omdat ik die meestal tegenkom bij mijn opdrachtgevers.
        Met oud&nieuw een weekje in Gerlos wezen draaien, daar had ik een numark cdn-90 ter beschikking, wat ik daar van vond heb ik elders al gemeld.
        De denon die daar lag was een dn 4000, erg lekkere cd speler, prima te gebruiken voor club-dj werk!
        Alle andere knopjes heb ik persoonlijk niet nodig....dus wat mij betreft, steek die extra knaken maar in de afwerking van je booth!

Comment

• Poelmans
          • Feb 2004
          • 806

DN4000 is idd ook een optie.

Maar wa ik wel vindt is da de loop functie hiervan een beetje krom werkt: als je met je jog dial het juist ebeginpunt zoekt en op A1 duwt om hem te laten vertrekken doet die er ff een fractie van een seconde van om het te 'laden'... Dus je moet nog een 2de keer duwen om je ritme juist te hebben. zeer hinderlijk.

De D2100 had dit niet, en de 3000 en 5000 ook niet. 6000 en 9000 heb ik nog niet mee gewerkt, maar ik vermoed, omdat deze van dezelfde software-familie als de 3 en 5000 zijn, dat die da ook nie hebben.

Ook pitch-correctie (dat hij de toonhoogte houd) is niet beschikbaar op de 4000. Op zich is er zonder te werken. Maar soms heb je eens een plaat dat zelfs bij 4% pitch irritant gaat klinken...

En ik heb de 4000 ooit zelfs eens regelrecht ruis op zen uitgangen horen zetten!

3000 en 5000 heb ik da nooit horen doen. Die software werkt terug zoals we het van denon verwachten

Comment

Working...