Mackie beschermhoezen

Collapse
X
Collapse
+ More Options
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Didier
    • Aug 2002
    • 323

Mackie beschermhoezen

Ik ben opzoek naar beschermhoezen voor mijn Mackie's (srm450 srs1500), ookwel bekend als "slip covers".

Ik heb een Amerikaanse site hiervoor gevonden, maar vroeg me af of deze hoezen niet ook gewoon in Nederland te krijgen zijn?

Die site is: http://www.bomberbags.com
    Zuid-Limburg
  • showband
    • May 2001
    • 4524

Je kan bij een locale zeilmaker binnenstappen. Heb ik bijvoorbeeld een hoes voor mijn fender rhodes laten maken. Is niet zo gek duur hoor.
    lekker belangrijk!

Comment

• Niek...
      • Nov 2001
      • 1094

'k Ken iemand die DAP speakerhoezen van K-115 heeft gebruikt voor zijn Mackies. Schijnen best goed te passen...En zijn erg nette hoezen!
      <b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

Comment

• Didier
        • Aug 2002
        • 323

heb eindelijk een site gevonden die die hoezen verkoopt, ben benieuwd of ze ze op voorraad hebben.
        Site is westaudio.nl in Didam.

Prijzen zijn:

65,- voor SRM450
        72,- voor SRS1500/SWA1501
        Zuid-Limburg

Comment

• Pieter1
          • Mar 2009
          • 1

Mackie hoezen

Ik ben zelf lang op zoek geweest naar overtrekken voor mijn Mackie luidsprekers. Die van Mackie zelf zijn me wat te duur en een flightcase was helemaal niet te betalen. Uiteindelijk heb ik mijn luidsprekerhoezen gevonden bij de firma "Luidsprekerhoezen". Voor mijn SRM450 en de baskasten SWA1501 waren de hoezen in voorraad waardoor ik ze na 3 dagen al toekreeg. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en de prijs. Was iets van rond de 30 Euro per stuk voor de topkasten. Luidsprekerhoezen van topkwaliteit !

Comment

Working...