drive in in zilverfolie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LJ_jacob
    • Aug 2003
    • 293

drive in in zilverfolie

Beste allemaal
    Binnenkort een hockeytoernooi, en aangezien het thema "glitter" is en ik van de opdrachtgeven de vraag heb gekregen om zoveel mogelijk glimmend spul te regelen kwam ik op het idee om m'n hele drive in show in te wikkelen met aluminiumfolie. Meubels, statieven, flightcases kabels en alles. Zou dit kunnen? of krijg ik dan serieus gezijk met aardbrommen of gevaren qua stroom of weet ik veel wat???
    groetjes
    JAcob

p.s. alle ideën voor glimmer glitter dingen zijn welkom
    mijn auto rijdt 1 op stoplicht
  • djbirdie
    • Oct 2002
    • 509

(veel) spiegelbollen?
    grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• Dr. Edie
      • May 2003
      • 671

Meubel etc kan je wel inwikkelen (zelf vind ik het niet mooi, maargoed..) statieven enzo uiteraard niet.. Eventueel je luidsprekers..
      Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• ricardoke
        • Oct 2004
        • 136

citaat:Geplaatst door Dr. Edie

Meubel etc kan je wel inwikkelen (zelf vind ik het niet mooi, maargoed..) statieven enzo uiteraard niet.. Eventueel je luidsprekers..
        Ik denk dat als je je speakers ook doet, dat het enorm mee gaat trillen [:I]

Comment

• timmel
          • Sep 2004
          • 111

aluminiumfolie vind ik lelijk.

Ik zou veel spiegelbollen ophangen. Je hebt ook van die gouden en zilveren folie wat ze gebruiken om cadeautjes in te pakken. Kun je gewoon in de winkel kopen, is veel mooier dan aluminiumfolie.
          niet genoten is altijd mis

Comment

• Drive inn tnt
            • Sep 2003
            • 1082

Vraagje: waarom de statieve niet?
            Die zijn toch meestal van alluminium?

Alu folie word zo lelijk als het kreukt. Is er niet wat glitter stof te vinden ofzo?
            Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• axs
              Moderator
              • Jun 2002
              • 2687

- zilveren parcans
              - alu truss rechtop zetten
              - traanplaat
              - spiegelbollen
              - confettiekanon met glitters
              - glitterpakje aan
              If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Dr. Edie
                • May 2003
                • 671

citaat:Geplaatst door ricardoke

Ik denk dat als je je speakers ook doet, dat het enorm mee gaat trillen [:I]
                Niet voor de speakers natuurlijk

citaat:Geplaatst door Drive inn tnt

Vraagje: waarom de statieve niet?
                Die zijn toch meestal van alluminium?
                Ja, maar ik persoonlijk vind het erg lelijk uitzien.. Gewoon lekker zo laten en alleen grote vlakken met alluminium doen (meubel, speakers etc..).
                Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• Upgrading your system
                  • May 2003
                  • 1684

hahahah alles in alufolie pakken

Wel eens gezien hoe MR Bean zijn kamer schildert?? NEE?? die pakt alles in kranten, (dus echt alles tot aan iedere druif los en alles hetzelfde teruggezet) en dan stopt ie een kanonslag in een verfpot in het midden..

Daar moet ik opeesn aan denken als jij zelfs je kabels in wil pakken.

nee, ik zou lekker gaan voor ongeveer het lijstje dat AXS al aangeeft. scheelt ook 5 uur afbreken na afloop
                  Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• jens
                    • Aug 2004
                    • 1067

wel is je show langer houdbaar als je alles inpakt ()

Comment

• stekelvarke
                      • Dec 2004
                      • 1062

wat ook mooi kan zijn is om een groot aantal cd's op te hangen
                      exit night into LIGHT

Comment

• LJ_jacob
                        • Aug 2003
                        • 293

hahahaha wow veel reacties al:P
                        upgrading your system... het is inderdaad een raar idee, maar daar hou ik wel van, en wil hel wel veilig houden(vandaar dit topic)...
                        Helaas is budget niet zo groot, traanplaat aaschaffen is dus geen optie... trussen hebben we zelf nog niet, valt miscchien te regelen in verhuur(hoewel die meestal wel afgeragd zijn bij de plaatselijke aardappelboer)..
                        Glitterpakjes uiteraard wel en die CD's aan het plafond vind ik ook een vet idee!!!
                        Enne... veel spiegelbollen is wel leuk, maar ook erg duur, miscchien kleintjes??? (die 5 cm dingen van piepschuim) heb alleen zo m'n twijfels over de (brand)veiligheid van die dingen... weet iemand daar meer over?
                        Voor het zilverfolie ga ik eventjes een rondje stad maken, kijken waar ze dat hebben, Ben inderdaad ook bang dat het voor m'n speakers niet echt gaat lukken..
                        wel bedankt alvast voor de Ideeën
                        groetjes
                        Jacob
                        mijn auto rijdt 1 op stoplicht

Comment

• Jasper-Lichtbron
                          • Jun 2001
                          • 2155

Blader eens door een filterboekje en dan met name pagina's 270 - 273 kunnen interessant zijn, mits je het budget ervoor hebt natuurlijk. Zal vast duurder zijn dan aluminium folie, maar ziet er ook wel een tandje vetter uit natuurlijk.

Alles inpakken is leuk, maar doe dat dan wel netjes en met een beetje beleid. Anders krijg je van die lelijke raffel werkjes waar nog halve stukken plakband en/of gaffa aanhangen. Gebruik meteen grijskleurige gaffa, zwart/wit/kleur valt zo op tegen alu- achtergrond.

Comment

• BAJ productions
                            • Jul 2003
                            • 587

hebben ooit eens palen in gedraaid daar mee en kan zeggen hoe strak je het ook zet of los het blijf KUT klinken al dat gerammel en gekraak. kan er geen goed woord over zeggen!
                            groetjes,
                            Bas

Comment

• Upgrading your system
                              • May 2003
                              • 1684

en als je dan alles in de folie hebt gepakt, dan verbindt je het met draadjes. vanaf de switchpacks een draadje naar de bar, en volia, wedden dat maar 1 keer iemand probeert een biertje op je bar neer te zetten [:P]
                              Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

Working...