kermis speakers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djrossi
    • May 2005
    • 4

kermis speakers

misschien kan iemand mij vertellen wat ze op de kermis voor een soort speakers gebruiken. ik zie hier veel hoffman en discomash die dingen gaan toch ongeloof lijkhard in de buitenlucht. zou dit niks kunnen zijn voor de drive inn show???????
    volle gaas
  • MC Party
    • Sep 2003
    • 481

Misschien de zoekmachine eens gebruiken?
    Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• Dr. Edie
      • May 2003
      • 671

Ik ben niet iemand die Discosmash helemaal af kraken gaat.. De speakers zijn geschikt om te spelen in de regen, zouden heel lang mee moeten gaan, en gaan veelal vrij hard... De druk mis ik echter altijd bij Discosmash speakers.

Het grote probleem; ze zijn ONGELOOFLIJK duur.. Een Discosmash kermis installatie ben je rustig een 20.000 Euro kwijt.. En voor DAT geld heb je weer veel beter spul!

Een 6" + piezo tweeter kastje kost al rond de 475 Euro! De componenten zijn vaak helemaal het geld niet waard... Veel te duur vind ik, maargoed, die mensen moeten vast ervan leven...

De componenten zijn (heb ze eens gemaild) van verschillende merken, veelal Beyma... En dat mag ook wel voor het geld..

Ook zijn de meeste kasten onhandelbaar.. 2 x 18" + 12" mid + hoog, wil jij daarmee slepen? Ik niet. Ook klinken ze lang niet allemaal even lekker, en ik vraag me soms echt af of ze ook maar enige berekening uitgevoerd hebben...

Enkele links van kermisluidspreker fabrikanten;

Mijn mening dus; veels te duur voor hetgeen wat je krijgt.
      Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• beyma
        • Oct 2002
        • 1614

Ik zie bij die hofman link lekker veel Ciare en B&C componenten, dat is gewoon goed spul!!
        Die prijs komt natuurlijk omdat het allemaal handwerk is en dan zit je gewoon met een dikke uurloon prijs....
        Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• Olaf Duffhuës
          • Oct 2000
          • 2477

En daarbij komt, de spec's zijn ook niet om over naar huis te schrijven...SPL's die je voor dat geld wel beter mag verwachten...

Voor meer info: tiep je onderwerpnaam eens in in de zoekfunctie, zoals MC al opperde.Slot door mod
          Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

Working...