nieuw meubel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jorritje
    • Sep 2003
    • 143

nieuw meubel

ik heb een nieuw meubel 2x pro dj user slant 12-16 case. zoals hieronder te zien is maar wat mijn vraag is. Zal ik er nog een plaat aan de voorkant maken zodat de keyboard staieven niet meer te zien is, of kan ik het zo laten.

Graag Reacties
  • BAJ productions
    • Jul 2003
    • 587

zou ik wel doen

groetjes,
    Bas

Comment

• beyma
      • Oct 2002
      • 1614

Als je dat netjes wilt afrokken, dan zou je klitteband aan de binnenkant van de deksels kunnen maken, vervolgens laat je iemand (?)
      aan een stukje zwart molton/flanel de andere kant van het klitteband naaien...
      Zodoende kan je dus snel en netjes je statieven weg werken,zit je niet met gaffa tape te rommelen,en kan je het keer op keer gebruiken!!
      Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• mverdult
        • Dec 2003
        • 123

ik heb hetzelfde rack, maar ik gebruik er maar 1 waar alles inzit. ideale kasten om alles in te bouwen. ziet er netjes uit. maak je ook eens een foto van de andere kant, dan kan ik zien hoe je het hebt ingebouwd.....

Comment

• jorritje
          • Sep 2003
          • 143

De andere kant is nog niet helemaal klaar dus dat duurt nog effe maar dan zet ik er foto's op denk dat ik het over een week erop kan zetten

Comment

• Oekie
            • May 2005
            • 34

Ziet er netjes uit Jorrit.
            Je kan er ook 1 grote plaat voor maken die inklapbaar is....
            Maar dat afroken vind ik ook een slim idee!
            Een slechte DJ is vaak de aanleiding tot een goed gesprek!

Comment

• beyma
              • Oct 2002
              • 1614

citaat:Maar dat afroken vind ik ook een slim idee!
              [^] thanks, maar ik heb het afgekeken op het werk hoor, zo rokken wij (correct nederlands??) onze schaartafels af !!

Oja, dat klitteband vast lijmen met BisonTix, en eventueel nog een paar nietjes er bij schieten, doe de zachte kant aan het doek en de harde kant aan je case.... (of wat dan ook)
              En klitteband haal je op de markt,de lappenhal of bij een 'kleinvak' winkel...
              Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• CS Light Sound
                • Jan 2005
                • 39

Heey,

Net meubel, ik wil het ook zo gaan doen !!!
                Heb je ook fototjes v/d achterkant (even kijken hoe jij heb ingebouwd en wat van app. jij hebt.)

Groet chris

Comment

• Drive inn tnt
                  • Sep 2003
                  • 1082

Misschien kan je 2 zwarte plaaten hout pakken en er een alu profieltje omheen maken. Zodat het 1 geheel word.
                  Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

Working...