Beste mensen,
Ik heb 7 jaar lang erg actief gedraaid bij een drive-in show hier uit de omgeving, nu is deze drive-in show er sinds 2 jaar mee gestopt en ben ik samen met een maat zelf een show op gaan zetten.
We zijn begonnen om 2 bass kasten van ieder 900 watt te laten maken bij een professionele ervaren speaker bouwer en hebben hierbij 2 top kastjes van ieder 800 watt gekocht (behringer kastjes). Dit geheel hangt aan een versterkerrack met daar in:
2x Behringer EP2500
1x Behringer ULTRA-Q PRO PEQ2200 equalizer
Verder wordt er gedraaid met een behringer mx1804x tafeltje (weet het niet het beste van het beste, maar bevalt prima tot nu toe geen problemen mee) en 2x de pioneer cdj100s verder hangt daar nog een sony huis/tuin/keuken md speler en dat was het kwa geluid.
Dit alles is netjes in een meubel met de volgende opzet verwerkt:
2 vierkante opklapbare tafels op werkhoogte met daar tussen ruimte om de mengtafel (die ook in een flightcase is verwerkt) tussen te hangen en het versterkerrack er tussen te rijden.
Op beide tafels staan dus de pioneer spelers (iedere kant 1) en de md speler staat meestal links op de tafel. Verder staat rechts op de tafel nog een ontvanger voor een draadloze microfoon.
Dat was het zo ongeveer dan kwa meubel en de inhoud van het meubel.
Dan zijn we aangekomen bij het licht, dit bestaat uit het volgende:
2 keer statief met een truss balk van 2 meter breed er op (uit te breiden tot 3 meter indien nodig). Hier aan hangen of 4 moonflowers afgewisseld met 4 par spots of 4x de martin t-rex afgewisseld met 4 par spots.. verder hebben we nog 2 dubbele moonflowers, 2 kleine scannertjes en 2 grote stroboscopen.
Dit is dus onze set.
We hebben beide een grote cd collectie en redelijk wat ervaring. Iedere boeking zegt de klant weer; top werk jongens, hopelijk tot de volgende keer, altijd tevreden klanten, maar vaak zijn dat klanten die eens in de 5 jaar een feestje geven, en daar hebben we dus vrij weinig aan. we hebben tot nu toe vooral geprobeerd om eenmalige advertenties in entertainment gidsen te plaatsen en via internet op diverse sites wat advertenties te plaatsen. Ook hebben we onze eigen website en delen we regelmatig diverse visitekaartjes uit.
Onze website, advertenties en visitekaartjes ogen toch vrij professioneel (www.active-entertainment.nl om een voorbeeld te geven)
Wij zetten een show met de genoemde geluidset en de genoemde licht combinatie's weg voor 220 euro per avond.
Wij leveren een complete avond met licht en geluid en presentatie met daarbij diverse leuke acts.
De klanten die we tot nu toe hebben gehad waren allemaal tevreden en een aantal daar van hebben ons ook opnieuw geboekt.
Maar de laatste tijd begint het dood te lopen en komt er amper een nieuwe boeking binnen.
Nu is mijn vraag; heeft iemand een gouden tip waardoor het mischien wat beter zou kunnen gaan lopen, want volgens klanten leveren we goed werk af en voor zover ik weet werken we toch met professioneel materiaal maar de vele boekingen blijven nu al 2 jaar weg.
Ik heb 7 jaar lang erg actief gedraaid bij een drive-in show hier uit de omgeving, nu is deze drive-in show er sinds 2 jaar mee gestopt en ben ik samen met een maat zelf een show op gaan zetten.
We zijn begonnen om 2 bass kasten van ieder 900 watt te laten maken bij een professionele ervaren speaker bouwer en hebben hierbij 2 top kastjes van ieder 800 watt gekocht (behringer kastjes). Dit geheel hangt aan een versterkerrack met daar in:
2x Behringer EP2500
1x Behringer ULTRA-Q PRO PEQ2200 equalizer
Verder wordt er gedraaid met een behringer mx1804x tafeltje (weet het niet het beste van het beste, maar bevalt prima tot nu toe geen problemen mee) en 2x de pioneer cdj100s verder hangt daar nog een sony huis/tuin/keuken md speler en dat was het kwa geluid.
Dit alles is netjes in een meubel met de volgende opzet verwerkt:
2 vierkante opklapbare tafels op werkhoogte met daar tussen ruimte om de mengtafel (die ook in een flightcase is verwerkt) tussen te hangen en het versterkerrack er tussen te rijden.
Op beide tafels staan dus de pioneer spelers (iedere kant 1) en de md speler staat meestal links op de tafel. Verder staat rechts op de tafel nog een ontvanger voor een draadloze microfoon.
Dat was het zo ongeveer dan kwa meubel en de inhoud van het meubel.
Dan zijn we aangekomen bij het licht, dit bestaat uit het volgende:
2 keer statief met een truss balk van 2 meter breed er op (uit te breiden tot 3 meter indien nodig). Hier aan hangen of 4 moonflowers afgewisseld met 4 par spots of 4x de martin t-rex afgewisseld met 4 par spots.. verder hebben we nog 2 dubbele moonflowers, 2 kleine scannertjes en 2 grote stroboscopen.
Dit is dus onze set.
We hebben beide een grote cd collectie en redelijk wat ervaring. Iedere boeking zegt de klant weer; top werk jongens, hopelijk tot de volgende keer, altijd tevreden klanten, maar vaak zijn dat klanten die eens in de 5 jaar een feestje geven, en daar hebben we dus vrij weinig aan. we hebben tot nu toe vooral geprobeerd om eenmalige advertenties in entertainment gidsen te plaatsen en via internet op diverse sites wat advertenties te plaatsen. Ook hebben we onze eigen website en delen we regelmatig diverse visitekaartjes uit.
Onze website, advertenties en visitekaartjes ogen toch vrij professioneel (www.active-entertainment.nl om een voorbeeld te geven)
Wij zetten een show met de genoemde geluidset en de genoemde licht combinatie's weg voor 220 euro per avond.
Wij leveren een complete avond met licht en geluid en presentatie met daarbij diverse leuke acts.
De klanten die we tot nu toe hebben gehad waren allemaal tevreden en een aantal daar van hebben ons ook opnieuw geboekt.
Maar de laatste tijd begint het dood te lopen en komt er amper een nieuwe boeking binnen.
Nu is mijn vraag; heeft iemand een gouden tip waardoor het mischien wat beter zou kunnen gaan lopen, want volgens klanten leveren we goed werk af en voor zover ik weet werken we toch met professioneel materiaal maar de vele boekingen blijven nu al 2 jaar weg.
Comment