Maestro, Musica! Thema: Geslaagd!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Martinb1987
    • Aug 2004
    • 19

Maestro, Musica! Thema: Geslaagd!

Zo en nu eens een onderwerp over muziek in plaats van al het gebrabbel over ik 'is de nieuwe Pioneer goed'. []

Nu eerst dus even dit:

Zoals enkelen onder jullie allicht weten is het examentijd voorbij en dus tijd voor examenfeestjes. Het mooie is dat ik ook geslaagd ben voor mijn VWO-diploma (felicitaties welkom in de privé-box) en het dus ook voor mij hoogtijd is voor een feestje.

Dit gaat gebeuren op 6 juli, rare dag zou je zeggen, een woensdag dat klopt, maar aangezien het Woonsdag is bij Ikea en de discotheek niet open, scheelt het weer Eur0s. Minder gezellig zal het niet worden [].

Dat brengt mij bij het volgende punt: ik ben uitverkorene voor DJ die avond samen met nog 3 andere collegae en nu dacht ik dat het wel leuk zou zijn als ik me kan onderscheiden van de rest qua invulling van het thema. DUSssssss:

Is er muziek te downloaden/te kopen met het thema 'Geslaagd'. Dus nummers die over het eindexamen gaan etc., Alles stijlen zijn welkom van Andre H6 remix tot Zangeres zonder stem. Kom met titels, eigen producties, blad muziek, wat maakt het uit. Zolang het maar over Geslaagd zijn gaat.

Hoop dat iemand mij hieraan kan helpen.

Voor nu weer genoeg,

Adios!
    De keiharde pro beginner! || DJ @ Seaport fm, de meest flitstende zender van Velsen en omstreken. [:D]|
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3150

Liedjes als "Congradulations" (Cliff Richards) en "Celebration" (Kool & the Gang) zijn bekende titels.

Voor de rest, lijkt me stug dat ieder nummer helemaal op het thema aan moet sluiten. Maak er gewoon een lekker feestje van met alle populaire muziek van nu en een klassiekertje tussendoor. Zeker weten een geslaagde avond.

Veel succes!

Comment

• beyma
      • Oct 2002
      • 1614

My way - frank sinatra
      The winner takes it all - abba
      We are the champions - queen
      I will survive -door diverse artiesten gecovered,altijd goed!
      I feel good - james brown

Ach ja, er zijn zoveel van dat soort nummers, gewoon een lekkere mix maken van oude en nieuwe nummers.... het zal een beetje "ski hut" avond worden dus......
      Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• Fritz
        • Oct 2001
        • 621

Vergeet dan ook Tina Turner - Simply The Best niet!

Maar mijn ervaring is: draai gewoon wat iedereen wil horen, goeie muziek met leuke mixjes tussendoor. Daarmee kan je je onderscheiden, strak draaien en dat publiek bezig houden! De ene hit na de andere!
        Die kids zitten (denk ik) niet te wachten op nummers van Abba etc (alhoewel het zeker goede voorstellen zijn Beyma ) omdat ze geslaagd zijn. Die willen feesten en als je dat goed kunt brengen, dan kan je je op die manier ook heeel goed onderscheiden van de rest! Succes anyways!

Comment

• deurklink

Mijn ervaring is als er eenmaal drank inzit maakt het praktisch niet meer uit wat je draait! Als het maar een beat heeft (die up-tempo ligt) en het herkenbaar/meezingbaar is!

Comment

• EricW
            • Apr 2003
            • 22

citaat:Geplaatst door Martinb1987
            Dit gaat gebeuren op 6 juli, rare dag zou je zeggen, een woensdag dat klopt, maar aangezien het Woonsdag is bij Ikea en de discotheek niet open, scheelt het weer Eur0s. Minder gezellig zal het niet worden [].
            Beetje off-topic hoor, maar als kenner kan ik je zeggen dat het 6 juli echt geen woonsdag is bij Ikea (laatste woensdag van elke maand namelijk)[)] (o ja, bovendien is bij ons de dixo ook op woensdag open[])

On-topic:
            Helmut Lotti - You'll win[]

Comment

• Martinb1987
              • Aug 2004
              • 19

@jurjen_barel: Ik denk sowieso dat het met zo'n thema niet mogelijk is daar altijd aansluiting op te vinden. En inderdaad, wat jij zegt, lekkere nieuwe en vooral populaire muziek doet het goed.

@beyma: deez zullen present zijn op de ceremonie

@Fritz: In het begin van de avond kan aBBa nog wel, later zal het inderdaad up-tempo gaan. (en ff beuken de laatste 10 minuten [:P]

@EricW: Verdorrie zeg, je hebt gelijk! Werk je er soms? THNX voor het nummer!

@ all: alcohol doet sowieso wonderen met mensen, ook wat betreft muziek smaak. En aangezien er wel wat te vieren valt, denk ik dat het wel goed komt. THNX voor de reacties (nog meer steeds welkom!)
              De keiharde pro beginner! || DJ @ Seaport fm, de meest flitstende zender van Velsen en omstreken. [:D]|

Comment

• MC Party
                • Sep 2003
                • 481

citaat:Geplaatst door Martinb1987

@EricW: Verdorrie zeg, je hebt gelijk! Werk je er soms? THNX voor het nummer!
                Idd Eric is beddentester bij de Ikea.(maakt soms wel 70 uur in de week) [8D]
                Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• Martinb1987
                  • Aug 2004
                  • 19

Joepie Yeeeej, feestje is geslaagd (net als alle mensjes die daar aanwezig waren).

Bedankt voor jullie adviezen (nogmaals).

Niet alle muziek die ik wilde draaien is langsgekomen, maar zo gaat dat natuurlijk altijd op een avond. Het gaat nooit zoals je het gepland hebt.

Wat mij betreft kan hier een Abus op!

Comment

• DJP-BIM
                    • Jan 2004
                    • 289

heb je ook nog foto's gemaakt?
                    bimshowequipment.nl

Comment

• Martinb1987
                      • Aug 2004
                      • 19

Jawel hoor. Je moet ff klikken op foto´s (links van de pagina) en dan klikken op het examenfeest van het Mendelcollege.

Owjah, de site: www.clubmaze.nl

PS: ik ben geel, en heeeeeeel serieus

Comment

Working...