dj200 of een ander

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vincentdc
    • Jul 2005
    • 4

dj200 of een ander

ik ben van plan een cdj 200 van pioneer te kopen voor zo'n 550 euro, maar nu kwam ik een cd speler van stanton tegen een S450 met deze kan je wel wat meer, maar ik ben een beetje "bang" voor de kwaliteit van deze speler als iemand ervaring met stanton cd spelers heeft of eventueel een ander merk cd speler met ongeveer de zelfde functies dan deze cd spelers
    mag je mij deze altijd geven! alvast bedankt!

(de_cock_vincent@hotmail.com)
  • djjw
    • Aug 2005
    • 43

ik zelf zou even door sparen tot net boven de 700 eruo,
    en dan kiezen voor de cdj 800. dit is een fijne cd speler
    en zeer betrouwbaar.
    realiteit is een illusie die waar blijkt tezijn, door een tekort aan alcohol

Comment

• speakerfreak
      • May 2002
      • 1446

de cdj is lekker basic (en zal waarschijnlijk de zelfde reputatie als de cdj100 krijgen) basic maar heel ok, de stanton (oem) zal je meer moeten nemen omdat je zelf van de futures houd die erop zitten, als je daar normaal mee omgaat zal het ook best heel blijven
      Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• vincentdc
        • Jul 2005
        • 4

een cdj 800 heb ik al en ik ben daar zeer te vreden over, messchien zal ik toch beter af zijn met een cdj 800, de meeste effecten op deze stanton heb je nu toch op de meeste nieuwe mixers, nu heb ik een beat 4 (goed genoeg om mee te beginnen maar kwaliteit betaal je natuurlijk!)

alvast bedankt voor de reacties!!!
        als je nog meer info hebt mag je nog altijd reageren

Comment

• Stefke
          • Sep 2003
          • 259

Al eens gedacht aan Akiyama CDX200 of CDX300? Zijn OEM bakken aan interessante prijs, maar is zeker geen rommel (gebruiken degelijke lasers en duurzame faders in hun producten) In elk geval beter dan de vergelijkbare JB systems spullen, die gebruiken goedkopere lasers in hun spelers en dat zal je na een jaar snel merken!
          ah zo dan

Comment

• laserguy
            • Jun 2003
            • 2755

citaat:In elk geval beter dan de vergelijkbare JB systems spullen, die gebruiken goedkopere lasers in hun spelers en dat zal je na een jaar snel merken!
            Dat was vroeger zo Stefke! Nu niet meer! De CD410 (goedkoopste JB-tje) is een van de meest betrouwbare CD-spelers als het erop aan komt gekraste en vuile CD's te lezen en je een ganse avond niet in de steek te laten.
            Wel even weten waar je over praat graag. JB is de laatste jaren duidelijk in de goede richting geevolueerd.
            Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• vincentdc
              • Jul 2005
              • 4

ik heb een cdj 200 gekocht en ben er nog altijd tevreden van
              merci voor de reacties

Comment

Working...