wat voor geluid gebruikt de radio 10 fm disco?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • soundcheckfrits
    • Jan 2005
    • 455

nouw stuur eens een mailtje naar de jongens van http://www.discodanceparty.nl/ die hebben zker het antwoord wel wat er stond. als ze het niet weten dan sturen ze je wel door naar desbetreffende firma..

de groeten SCF
    de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• Barthezz80
      • Aug 2004
      • 365

citaat:Geplaatst door soundcheckfrits

nouw stuur eens een mailtje naar de jongens van http://www.discodanceparty.nl/ die hebben zker het antwoord wel wat er stond. als ze het niet weten dan sturen ze je wel door naar desbetreffende firma..

de groeten SCF
      dit heb ik uiteraard al gedaan, maar krijg tot op heden nog geen reactie via de mail, vandaar dit topic!
      Bart

Comment

• Roy
        • Apr 2001
        • 55

Axys dus niet ???

Comment

• Barthezz80
          • Aug 2004
          • 365

citaat:Geplaatst door Roy

Axys dus niet ???
          zou ook kunnen, nog geen idee op dit moment, ik wacht juist tot iemand op het forum reageert die de show ook gezien heeft/er werkt/hem kent etc.
          Bart

Comment

• Olaf Duffhuës
            • Oct 2000
            • 2477

citaat:ik dacht zelf nog even aan 2 gestapelde Stage Accompany XL bins, met de bijbehorende 2 lange toppen erop.. (maar die zijn blauw)
            SA is ook in het zwart te bestellen.......

Zit 10 gold niet bij Mouse Music??? En is die Disco Dance Party niet het 'buro'? Dat is wat ik er tot dusver eigenlijk uit begrijp....

Mocht Mouse het doen, gok ik op EV....
            Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• Joost van Ens
              • Jan 2001
              • 628

Weet 100% zeker dat mouse deze show niet doet. doet idd. wel alles met ev.

groetsels

Comment

Working...