CERWIN VEGA

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Banned
    Banned
    • Dec 2003
    • 951

de PSX153 is NIET hetzelfde als de vibe30 ! De vibe30 is dubbel 15 en de PSX153 is enkel 15"

Heb zelf alleen de PSX112 en die gebruik ik niet fullrange !

Ook heb ik de VIBE15 en dat is geen verkeerd nspeakertje en die gebruik ik als dj monitoring !!!

ondanks het merk JB Systems heeft er nog geen een DJ geklaagt en er hebben bij mij al wat namen tussen gestaan hoor ( DJ JEAN - MONTANA - COR FIJNEMAN ) om even op te noemen En geloof me dat zijn echt zeikers als het om geluid gaan !!!!

Ik wil wel in de toekomst de VIBES vervangen in de CV puur omdat ik alles vanhetzelfde wil hebben ( kan natuurlijk ook de CV wegdoen en alles van JB nemen )

Maar die keus doe ik niet omdat CV meer keus heeft in zijn speakers !

Comment

• MMD
      • Feb 2005
      • 53

citaat:Geplaatst door DeAl

Ik neem aan de technische specs van CV ook te vertrouwen zijn.
      Nooit zomaar iets aannemen.
      Stuur eens een mailtje met die vraag over specs naar importeur/leverancier en ook naar CV zelf.
      Groet André

Comment

• Banned
        Banned
        • Dec 2003
        • 951

de specs kun je best vertrouwen hoor ! ik ben nooit teleurgesteld geweest na het kopen van CV !

Comment

• Rademakers
          • Jul 2003
          • 1281

Hoi Mephisto,

Of je wel of niet teleurgesteld bent in CV, zegt niets over de juistheid van de specs.

Zo ben ik in het bezit van de 18LW1400 van 18sound. Ik ben ook tevreden met de prestaties maar als ik de specs doorlees moet ik ook concluderen dat de sommige specs misleidend zijn. Dus als mensen mij vragen of de specs van 18sound betrouwbaar zijn dan zal ik ze ook wijzen op de intuimers. Mijn versterkers (Samson) idem dito.

Vrijwel ieder merk poetst zijn specs op, de Ă©Ă©n meer als de ander. DĂ¡Ă¡rom is het verstandig nooit zomaar iets klakkeloos over te nemen, ook al ben je nog zo tevreden over de prestaties.

Vier CV Earthquakes was trouwens het eerste grote systeem dat ik tegenkwam dus dat heeft zijn indruk wel achter gelaten.

Mvg Johan

Comment

• Banned
            Banned
            • Dec 2003
            • 951

of de specs nu wel of niet te vertrouwen zijn MIJN ervaring is dat ze veel druk hebben meer als een duur dubbel 18 systeem dat processor gestuurd is en met een hoop meer vermogen !

Als je dan voor het prijs kwaliteitsverhouding kijkt zijn het een van de beste subkasten op de markt !

Enkelvoudig zijn ze leuk met twee per kant krijg je van WOW ! met 3 of 4 per kant doe je een stapje terug en zal je denken KOLERE !!!!

Comment

• Upgrading your system
              • May 2003
              • 1684

wat een lofzang, maar kan iemand al iets concreets vertellen over de psx 123??
              Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Donbor
                • Dec 2005
                • 11

citaat:Geplaatst door Upgrading your system

wat een lofzang, maar kan iemand al iets concreets vertellen over de psx 123??
                Heb zelf 2 stuks CV PSX 123 gehad en na 3 maanden omgeruild tegen de PSX 153 omdat die zwaarder laag geven. Het mid/hoog is identiek aan de 123, dus met stevige subs en de 123 als topjes is er niets mis lijkt me.

De PSX serie is helder, krachtig en niet schel van klank dus ook geschikt voor de huiskamer waar ik ze dus gebruik.

Comment

• Upgrading your system
                  • May 2003
                  • 1684

ik ben van plan ze te gebruiken als top in een 2 weg systeem en als gewone losse kast bij congressen en het versterken van speeches en dit soort zaken. een soort allround werkpaard voor het kleine werk zeg maar.

is de 123 daarvoor geschikt??
                  Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Banned
                    Banned
                    • Dec 2003
                    • 951

Als top zijn ze zeker prima, fullrange zou ik ze niet gebruiken ( 12" geeft niet veel laag ) maar je kan ze zeker gebruiken voor spraak of achtergrond muziek.

Als je ze wilt luisteren kan ik je ze laten horen hoor !!!!!

Als je een beetje zoekt kun je ze kopen voor 357,00

Comment

• Upgrading your system
                      • May 2003
                      • 1684

neejj, het zou toch alleen meer zijn in combinatie met een subja als het een fullrange functie zou hebben. dus dat wordt geen probleem.

aan dat aanbod houd ik je graag, maar ik denk dat ik er gewoon 2 bestel, ze probeer en als het goed is hoef ik ze dan niet terug te sturen [:P] maar dat zou ik altijd nog kunnen doen

Comment

Working...