NIEUW: Denon DN-S3500 Cd-Player!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ Inspiration
    • Aug 2004
    • 7

NIEUW: Denon DN-S3500 Cd-Player!

Kijk eens aan, het nieuwe 'vlaggenschip' van denon...De DN-S3500.
    Discussion, Info, Resources and Community for Engine DJ, Denon DJ and Numark DJs

Er is nu ook de mogelijkheid om volgens de pioneer methode te cue'en.
    Denon mogelijkheid: pauze - zoeken - play (cue gezet en speelt verder)
    Pioneer mogelijkheid: pauze - zoeken - cue (cue gezet en speelt niet verder)

En een direct drive platter ipv een beltdrive zoals bij de DN-S3000 en 5000.

Er is ook een filmpje erover:
    Discussion, Info, Resources and Community for Engine DJ, Denon DJ and Numark DJs
    Let\'s Play The Music!
  • Poelmans
    • Feb 2004
    • 806

jah, vooral die direct drive spreekt me wel aan

Comment

• ronny
      • Dec 2002
      • 2139

Ligt het nu aan mij of trekt de lay out van dit toestel verdacht veel op die van de pioneer variant? Zelfs de achterkant met aansluitingen komt zeer goed overeen...

En wat is nu de toekomst van dit toestel? concurrent voor de pioneer versie? Op festivals kom je toch nog altijd pioneer tegen en niet zoveel denon. Reden voor?

mvg
      ronny
      niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Poelmans
        • Feb 2004
        • 806

Wel er zit hier een kleine historie achter waarom denon dit model heeft uitgebracht:

zoals je weet staan de platters van de pioneers stil (wat raar werkt, zeker de eerste keer), en die van de denon draaien rond. De denons hebben echter belt drive aandrijving wat hun zogoed als onbruikbaar maakt voor de doorgewinterde technics-gebruiker.

Numark daarentegen heeft een CD TT uitgebracht. Die is in gebruik best wel te pruimen maar is dan weer niet zo betrouwbaar op locatie dan een denon of pioneer. Er zijn naart schijnt een aantal pioneer gebruikers dat voor pioneer gekozen hebben omdat numark niet betrouwbaar is...

Dus: denon zal het gat in de markt dan maar vullen: een CD speler van een topmerk met direct-drive platter.

Enfin, dit zijn dingen die ik op het denondjforum lees.

Wat volgens mij ook int voordeel van pioneer werkt is dat de DN-S3000 en DN-S5000 niet met copycontrolled CDs overweg konden. Hoop voor Denon (en mezelf, want ben meer Denon-man dan pioneer-man) dat dit nu verholpen is met de DN-S3500

Comment

• djmv40
          • Feb 2003
          • 20

als je zou moeten kiezen tussen de dn-s3500 van denon of de pioneer cdj 1000mk2

welke zou je dan nemen als we ff niet naar de prijs kijken want die scheelt 400 euro ongv
          maar gewoon kwa functies en kwaliteit!

groeten marcelV

Comment

Working...