Master dj-tool six

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bertinthefik
    • Jun 2005
    • 26

Master dj-tool six

Ik ben opzoek naar een extra mixer.
    Hier in de buurt staan enkele Master dj-tools te koop.
    Zijn er hier mensen die slechte en/of goede ervaringen hebben met dit toestel of andere mogelijkheden bieden.

Alvast bedankt
    Bert
  • Yogo78
    • Jul 2005
    • 8

Ik heb er vroeger (3 tot 4 jaar geleden) veel mee gewerkt. In mijn oogen zijn het prachtdingen die veel kunnen hebben. Ik noem een complete zanbak er in of een geweldige laag regenwater uit een zijl! In het 1e geval leegzuigen en het 2 geval een half uurtje droog fohnen. Ik vond het een veelzijdig en leuk tafeltje. Maar daar zal niet iedereen het mee eens zijn....
    Laat mij maar prutsen, daar ben ik goed in!!!

Comment

• Banned
      Banned
      • Dec 2003
      • 951

ik heb er zelf ook een ben er erg tevreden over ! Nooit kapot geweest ( alleen een paar knoppen kwijt geraakt )

Een nadeel is dat ze vrij los zitten. Kwaliteit is erg goed , goede toonregeling en faders, klank is goed.

Weinig vervorming !

Nu heb ik wel de oude versie DJ TOOL 5 ! Met die nieuwe heb ik weinig ervaring maar die zal mss wel hetzelfde zijn of mss wel beter.

Comment

• pilot
        • Nov 2003
        • 267

goede mengtafel hoor,ik had een 7,2 van dateq en zocht iets met meer mic ingangen kwam toen op de dj tool 6 uit maar miste toch de lange faders dus nu een 7.3 bijgekocht
        master-qsc en de rest

Comment

Working...