Goede DJ mixer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tm audio
    • Aug 2005
    • 3

Quote Michel v/d Beek: ''De X:One is een zeer goede mixer, qua geluidskwaliteit legt ie het echt af tegen bv de Pioneer DJM 1000, Formula-Sound FF-6000 en de Urei 1620. Ook niet elke DJ wordt heel erg blij van de krappe lay-out''

Ik kan me vergissen, maar ik meen dat jij (al dan niet zijdelings) betrokken bent bij de verkoop van de FF6000. In dat geval vind ik een dergelijk waarde-oordeel niet handig en niet relevant, om maar te zwijgen over het grote aantal DJ's en technici dat het helemaal niet eens is met je stelling. Zullen we dergelijke kwalificaties aan ''onafhankelijken'' overlaten in het vervolg ?

Verder uiteraard goede zaken gewenst !

Groeten

Rudolf Nagtzaam
    TM Audio

Comment

• Michel van de Beek
      • Oct 2000
      • 283

Beste Rudolf,

Ik heb de passage aangepast.

Bij de keuze voor een mixer spelen heel veel factoren mee waarvan geluidskwaliteit er één is. Ergonomie, bedieningsgemak, features, budget etc spelen ook een belangrijke rol. En hoe iemand tot zijn uiteindelijke keuze komt, wordt ook nog eens voor een belangrijk deel bepaald door 'smaak'. Daarom kan per persoon verschillen welke mixer hij/zij uiteindelijk, na (af)wegen van alle factoren, het beste/lekkerste/etc vindt.

Groeten,
      Michel

Comment

• tm audio
        • Aug 2005
        • 3

Ha Michel,

Daar ben ik het helemaal mee eens !

groet
        Rudolf

Comment

• walter
          • Feb 2005
          • 34

persoonlijk is mijn ervaring met rodec niet slecht enkel dat je jaarlijks je schuiven moet vervangen en dat heb ik met een datec nog niet gehad, maar ja zoals men zegt de belgen kiezen rodec en kennen volgens mij geen ander.

Comment

• bennie2
            • Sep 2005
            • 2

ik heb wel goede ervaringen met rodec

Comment

Working...