ipod dj??

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sis
    • Jul 2003
    • 3305

citaat:Geplaatst door @ndrew

citaat:Berichten - 30/09/2005 : 12:46:41
    --------------------------------------------------------------------------------

Hoeveel nummers gaan er eigenlijk op zo'n apparaatje, kun je makkelijk een apparaatje verwisselen of moet dat hele systeem dan opnieuw opstarten. In de toekomst zal er ook wel een pitch en een loop en andere effecten opkomen.

Ben zelf begonnen met het terugbranden van mijn singels naar cd's omdat je steeds meer moet meeslepen, als je dus met behulp van die apparaatjes een hele hoop platen tassen ed. kunt meenemen zou het prima zijn.

Maar denk dat het systeem verlopig niet snel genoeg zal werken, net zoiets als draaien met mp3 cd'tjes, dat werkt toch ook niet.
    nou ik heb een mp3 spelertje van 256 mb en daar gaan al gouw 50 nummers op. en een ipod is geloof ik 20 gb.dus reken maar uit 1000 mb = 1gb[8D][]
    Je had beter eerst eens naar de site gekeken hé [)]

Wat dacht je van 15000 nummers [:0]

sis
    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Tristan
      • Oct 2004
      • 121

Dat is wel lekker 15000 nrs, nu nog goed uitgevoed en we komen er wel.
      tja....Lekker simpel, Lekker degelijk ofwel gewoon zoals het hoort

Comment

• ejxam
        • Jun 2005
        • 44

Jullie hebben het allemaal over illegaal of niet illegaal maar wie van jullie betalen er eigenlijk aan buma-stemra? Ik ook niet, en draai gewoon met de computer. Als je weet hoe je met mp3's om moet gaan is er niets aan de hand, het is gewoon het verschil tussen cola en pepsi, heineken en bavaria. Ik zou jullie wel eens geblindoekt voor jullie eigen instalatie willen zetten en dan laten zeggen of ik een mp3 of een cd afspeel.

Groeten, MaXX
        Homo sapiens non urinat in ventum.

Comment

• ejxam
          • Jun 2005
          • 44

ben ik weer :P (5 minutjes later, en net iets meer gelezen) *1GB is 1024 MB, en verder die 15.000 nummers, dat ligt er aan hoe je ze opslaat, telefoon kwaliteit, radio kwaliteit, of cd kwaliteit. Dat is het 'm nou bij mp3's mensen denken bij het rippen, heej als ik dat aanvink bespaard dat de helft aan ruimte op m'n PC, tjah, dat is dan ook de helft minder kwaliteit he:P.
          Homo sapiens non urinat in ventum.

Comment

• Bats
            • Sep 2001
            • 134

Inmiddels zijn we een jaar of 5 verder, heeft de Ipod zijn ontwikkeling doorgemaakt en noemt de helft van Nederland elke MP3 speler Ipod...

Maar hoe staan de ontwikkelingen mbt Ipod bruiloften en dergelijke?

Wij zijn er een beetje op in gesprongen door een mooi verhuursetje aan te bieden waarbij mensen zelf met een usb stick kunnen komen met hun liedjes of wij maken er een. We hebben zo'n ADJ Mp3 speler met versterkert in 1 kistje gepropt, hup 4 k112's erbij en het werkt super. Mensen zetten de muziek aan en het loopt heel de avond, volgorde kun je tijdens het spelen zowaar niet aanpassen dus mensen blijven er ook van af.

Mooi verhuursetje voor bbq's, achtergrond muziek en andere feestjes...
            Niets anders dan goede reacties...
            Ons insziens gooien we niet onze eigen ruiten in want een drive in show is voor deze situaties te duur en anders pakken ze hun eigen Hifi setje...

Ik ben benieuwd of jullie iets van onze grote 'concurrent' haha de Ipod meekrijgen?

Comment

• showband
              • May 2001
              • 4524

Beste Bats,

Ik heb jullie site bekeken maar ik wil toch even vragen:
              "Altijd minstens 2 man bediening"

Reclame op de site met met Sound Projects, Dateq, DBX enz apparatuur
              "Standaard zijn we al zeer compleet"
              30 kilometers vrij (een straal van 30km buiten Helvoirt) eigen Km-bedrag: (€0,50/KM)

Als ik even uitga van 30 km * 0.50 = 15 euro
              Minimaal setje spullen 150,- eur huurprijs (voor A apparatuur!)
              210 euro voor de twee man.
              Is netto 210euro / 1,4 (belastingdeel bij bedrijfsfeest) /2 (twee man) = 75 euro per man schoon max. Voor ruime uren “We zorgen dat we ruim op tijd aanwezig zijn”

Comment

• Roeltej
                • May 2001
                • 761

Originally posted by showband
                Beste Bats,

Ik heb jullie site bekeken maar ik wil toch even vragen:
                En als verlichting de nodige headjes, die de hele avond maar wat staan te wapperen.

Dat was hetgeen waar we mee moe(s)ten concurreren, vandaar een prijs van 375 euro.
                (2 man personeel, 5 uur draaien+2 tot 3 bouw/breek/rij-uren enkele 1000en euro's aan appatuur... slaat idd nergens op)

We zijn ons wel steeds meer aan het aanpassen, waar er voorheen een grote SP GT set meeging, komen we nu voor dat bedrag aankakken met 2 x-actjes en wat parretjes ipv dure scans. Vooral dat lokale volk boeit het niks.

Prijs is ook 'vanaf' prijs, we zijn nu wat meer aan het adverteren op internet en dan kom je erachter dat prijs best hoger kan, daar gaan we nu ook steeds meer naartoe omdat we gewoon onze eigen ruiten ingooien.
                Vitality Show

Comment

Working...