4-Acoustic speakertjes

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dr. Edie
    • May 2003
    • 671

citaat:Geplaatst door noenkel
    Zelf demonstreren ze hun kasten met de digitale versterkers. Veel valt daar niet op aan te merken (toch niet tijdens die korte demo die we daar kregen) en ik kwam dan ook niet voor versterkers dus heb er verder weinig op gelet.
    Ik had het niet echt over de digitale, maar de 'normale' amps. Zijn niet zo gek duur, geloof de duurste onder de 600 Euro, en dan had je 2 maal 1600 watt op 4 ohm meen ik, maar aan de foto te zien aan de binnenkant zag ik vlug een flinke trafo zitten en een behoorlijk aantal (voor die prijs) aan eindtorren, de opbouw zag netjes uit.
    citaat:
    Hou ons op de hoogte van je uitstapje naar Duitsland!
    Zal er voorlopig even niet inzitten, bovendien heb ik qwa geluid even niets te klagen. Mocht ik gaan zal ik het melden
    citaat:Geplaatst door Tfproductions
    dr. edie Ze hebben ook duurdere series zonder een piezo.
    Uiteraard Die piezo dingen hoef ik ook niet.
    Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• rik
      • Oct 2005
      • 13

citaat:Geplaatst door Dr. Edie

Ik had het niet echt over de digitale, maar de 'normale' amps. Zijn niet zo gek duur, geloof de duurste onder de 600 Euro, en dan had je 2 maal 1600 watt op 4 ohm meen ik, maar aan de foto te zien aan de binnenkant zag ik vlug een flinke trafo zitten en een behoorlijk aantal (voor die prijs) aan eindtorren, de opbouw zag netjes uit.
      Edie, volgens mij zijn dat dezelfde als de T-amps Pro-line

Comment

• noenkel
        • Oct 2005
        • 15

effe nog een vraagje:
        jullie hebben het over een serie met piëzo driverkes...
        Dewelke is dat dan? (heb enkel naar de DYS,DYH en DYM gekeken dus wist niet eens dat er ook piëzo-spul was...)

Comment

• Dr. Edie
          • May 2003
          • 671

citaat:Geplaatst door rik

citaat:Geplaatst door Dr. Edie

Edie, volgens mij zijn dat dezelfde als de T-amps Pro-line
          Geloof het niet, de T-Amps Pro-Line hebben de opbouw veranders ten opzichte van de 4-Acoustic versterkers (welke de opbouw in feite hebben als de Palladium/T-Amp/C-Mark/ADJ etc).

Maar ik zal eens kijken of ik later zo'n ampje aanschaffen zal.

citaat:Geplaatst door noenkel

effe nog een vraagje:
          jullie hebben het over een serie met piëzo driverkes...
          Dewelke is dat dan? (heb enkel naar de DYS,DYH en DYM gekeken dus wist niet eens dat er ook piëzo-spul was...)
          De volgende type's bevatten piezo's (ook niet wonderbaarlijk voor dat geld); EP-108 EP-110 EP-112 EP-115 EP-212 EP-215
          Mit freundliche grube,

Edie

Comment

Working...