mengpaneel zonder volume regeling

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ejxam
    • Jun 2005
    • 44

mengpaneel zonder volume regeling

hallo iedereen,

Ik zit met een klein probleempje, ik ben DJ en heb een simpel DJ mengpaneeltje, dat zit aangesloten op een versterker met volumeregeling en equilizer in 1, nu zijn we er achter gekomen dat als we alleen de eind trap van die versterker gebruiken het geluid veel beter klinkt, maar nu heb ik dus geen volumeregeling meer, omdat dat op mijn mengpaneel ook niet zit, denken jullie dat de stagecube sc-2 van DAP hiervoor goed kan worden gebruikt? Nog andere sugesties mishien?

Cya Maxx
    Homo sapiens non urinat in ventum.
  • vasco
    • Oct 2003
    • 2567

Even een wedervraag dan, welk merk/type is het mengpaneel en wat meng je met dat mengpaneel dan als je geen volumeregeling hebt per kanaal (kleurtjes verf of zo)?
    Ik ga er toch vanuit dat elk kanaal minimaal een eigen volumeregeling heeft en dat je hooguit geen volumeregeling hebt voor je master uit van het mengpaneel.

Comment

• deejayke
      • Mar 2005
      • 77

simpel zelf kastje bouwen met twee potmetertjes in kost niet meer dan 5€ en werkt goed als volumeregeling maar alsk jou was zouk toch voor een iets beter mengpaneel gaan voor rond de 100€ heb je al een mengpaneel dat schijnbaar beter lijkt te zijn dan wat je nu in handen hebt (ik bouw alleen maar op de info die je verstrekt)
      m.v.g.
      blijven vragen :P dan komt ge der wel :P

Comment

• ejxam
        • Jun 2005
        • 44

Sorry voor de late reactie
        - vasco: Het gaat idd om de master, per kanaal heb ik alleen een schuif, geen draaiknopjes.
        - deejayke: heb je daar een schematje van, hoe zit het met kwaliteitsverlies? ander mengpaneeltje zou heel leuk zijn, op jouw kosten? :P
        Groeten, MaXX
        Homo sapiens non urinat in ventum.

Comment

• DJP-BIM
          • Jan 2004
          • 289

sparen is het sleutelwoord
          bimshowequipment.nl

Comment

• Mark-LED
            • May 2004
            • 822

Of verkopen en geld bijleggen

Comment

• Roland
              • Jan 2001
              • 480

citaat:Geplaatst door ejxam
              [- vasco: Het gaat idd om de master, per kanaal heb ik alleen een schuif, geen draaiknopjes.
              -
              Heb je al eens geprobeerd om die schuifjes maar half open te zetten.
              Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

Comment

• deejayke
                • Mar 2005
                • 77

de kwaliteit hangt af van de faders die je gebruikt en hoe goed je soldeer kunsten zijn...
                schematjes zijn terug te vinden op www.freewebs.com/nick_electronics en dan naar de audio afdeling gaan daar staat et schema van een volledig mengpaneel dus met wa inzicht kan je snel bouwen wat je nodig hebt.
                m.v.g.
                blijven vragen :P dan komt ge der wel :P

Comment

Working...