Iemand ervaring met DSP8024 ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ Dee
    • Oct 2005
    • 4

Iemand ervaring met DSP8024 ?

Heeft iemand ervaring met de Behringer ULTRA-CURVE PRO DSP8024
    Digital 2-Channel Graphic/Parametric EQ • Analyzer

• vasco
    • Oct 2003
    • 2567

Ja, wat wil je weten wat niet in de handleiding staat want dit is wel heel algemeen (in de engelse staat echt alles in namelijk)

Comment

• DJ Dee
      • Oct 2005
      • 4

Voornamelijk Kwaliteit bedieningsgemak en wat hij ongeveer mag kosten staat nu in de winkel nieuw geprijst voor € 269,00

Comment

• beyma
        • Oct 2002
        • 1614

Bedienings gemak, tja wat zal ik daar over zeggen... als je het eenmaal weet is het heel simpel ,en gelukkig kom je er gauw achter.

Wat je eigenlijk niet moet doen is hem zelf een ruimte laten 'analysen', dan kunnen er filters op plus 16 DB gaan komen en dat wil je echt niet, geloof me.....

Verder heb ik wel eens mijn defecte subs 'gerepareerd' door de 8024 gewoon uit te zetten, ook hier stond weer een filter in de plus en dan kunnen er dus vreemde geluiden uit komen [V]

Maar het is zeker een hele leuke level meter, dat is waar ik hem nu nog voor gebruik

Oja, ik heb er nog 935,95 gulden voor betaald (vond laatst nog de bon!)
        Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• arie
          • Feb 2003
          • 550

heb het ding zelf ook heel leuk als eq maar de rest kun je beter niet gebruiken en uit laten staan (met name de feedback destroyer, doet erg rare dingen).ik gebruik het ding met name op men dj monitoren (ev esc 12-2 kasten) en dit bevalt redelijk goed.gebruikte hem ook wel eens op de eindset maar daar gaat binnenkort iets anders voor komen (iemand nog een goed idee?)groeten Arjan

Comment

• vasco
            • Oct 2003
            • 2567

Bedieningsgemak, met de toetsen op het apparaat zelf vind ik waardeloos maar gelukkig heb ik een laptop met touchscreen en dan kun je de faders gewoon met je vinger schuiven d.m.v. de software en MIDI
            Ik laat hem ook wel eens zelf een ruimte analyseren en dat gaat prima als je maar weet dat sommige filters inderdaad iets te ver open gaan. De feedback destroyer gewoon niet gebruiken. Kwaliteit, er zijn betere maar niet voor € 269,00 zelfs de opvolger (DEQ2496) is € 100,00 duurder.

Comment

• dokter dB
              • Nov 2003
              • 1535

je kunt beter die 24/96 kopen:

best een leuk ding voor het geld....
              knoppen en waarden :)

Comment

• beyma
                • Oct 2002
                • 1614

Als je toevallig langs Luxemburg komt is hij daar met 344 euro het goedkoopst [)]

Maar het ziet er inderdaad een stuk spannender uit dan z'n voorganger, verklaard ook gelijk waarom die zo nu zo 'goedkoop' zijn!
                Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• tommyikke
                  • Nov 2004
                  • 31

beter geen behringer kopen is nog beter en al helemaal deze niet.. hij wil nog wel eens onder de show uitvallen dat je hem weer helemaal overnieuw moet instellen of dat hij het helemaal niet meer doet na vervoer hebben we ook alwel eens gehad:S
                  greetzz Tommyikke

Comment

• sis
                    • Jul 2003
                    • 3305

citaat:Geplaatst door dokter dB

En hier ben ik het helemaal mee eens [8D]
                    één van de weinige behringer producten die werkelijk goed presteren voor hun euro's
                    Naja dat is mijn ervaring !!
                    sis
                    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Bass_en_Co
                      • May 2005
                      • 87

Ik ben het eens met je SIS!!!

Prima apparaat voor het geld en uitvallen heeft ie bij mij nog nooit gedaan.

Gr

citaat:Geplaatst door sis

citaat:Geplaatst door dokter dB

En hier ben ik het helemaal mee eens [8D]
                      één van de weinige behringer producten die werkelijk goed presteren voor hun euro's
                      Naja dat is mijn ervaring !!
                      sis
                      [CENTER]Bass is the base of music, without the base there is no music <(o) :woof woof...[/CENTER]

Comment

• walter
                        • Feb 2005
                        • 34

wij gebruiken deze hoofdzakelijk als begrenzer, werkt prima.

Comment

• Drive inn tnt
                          • Sep 2003
                          • 1082

citaat:Geplaatst door tommyikke

beter geen behringer kopen is nog beter en al helemaal deze niet.. hij wil nog wel eens onder de show uitvallen dat je hem weer helemaal overnieuw moet instellen of dat hij het helemaal niet meer doet na vervoer hebben we ook alwel eens gehad:S
                          Echt een reactie waar je van denkt[V]

Behinger 2496 is echt een leuk ding voor het geld.
                          die 8024 werkt opzich ook wel lekker. Maar als ik er zelf 1 zou kopen
                          Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• vasco
                            • Oct 2003
                            • 2567

citaat:Geplaatst door tommyikke
                            hij wil nog wel eens onder de show uitvallen dat je hem weer helemaal overnieuw moet instellen
                            Opnieuw instellen?
                            Heb je zeker nog niet de functie gevonden om je presets op te slaan en weer te recallen.
                            Uitvallen tijdens een show is mij trouwens nog nooit overkomen maar ik zal het nu gelijk even afkloppen
                            Als ik nu zou gaan kopen dan kies ik voor de 2496 i.p.v. de 8024.

Comment

• tommyikke
                              • Nov 2004
                              • 31

ja maar geheugen zat bij ons ook nog wel eens raar te doen:S
                              k weet niet of het aan de onze ligt maar al 4 keer laten maken:S

en daarna verkocht
                              greetzz Tommyikke

Comment

Working...