goeie draaitafels, zonder over Technics te zeveren

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • noenkel
    • Oct 2005
    • 15

goeie draaitafels, zonder over Technics te zeveren

Ik zoek deftige draaitafels...
    Maar net zoals een DJ-knul die op kleine feestje speelt geen EV of dynacord van boxen nodig heeft en dus perfect gesteld is met Behringer of DAP, kan ik geen 500 euro per tafel uitgeven voor een SL1200...

Dus wat koop ik dan?
  • kokkie
    • Nov 2003
    • 1166

Hadden we hier geen drive-in forum voor????
    Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• Olaf Duffhuës
      • Oct 2000
      • 2477

citaat:Hadden we hier geen drive-in forum voor????
      Klopt...vandaar verplaatst...

Numark maakt leuke, betaalbare draaitafels, by the way..
      Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• noenkel
        • Oct 2005
        • 15

excuus, ik ben nie bekend in de forum-indeling. Meestal dobber ik enkel rond in live-afdeling...

Comment

• Studio Moved
          • Dec 2004
          • 75

synq xtrm 1 al gezien?

niet supergoedkoop, maar ik liet me vertellen even goed als technics, stanton, ... en toch een aanzienlijk verschil

ikzelf heb de tafel 1x gebruikt en was er niet mistevreden over, al moet ik eerlijkheidshalve toegeven dat ik een leek ben met lp's!

naar het schijnt worden technics en synq in dezelfde fabriek gemaakt

en als ik me niet vergis (ik kan het nergens meer terugvinden) zit er op de synq een (weliswaar goedkopere) naald van stanton of een ander gerenomeerd merk.

zeker de moeite waard om te bekijken!

misschien ben je hier wat mee: http://www.aboutdj.nl/content/view/24/8/

grtz
          Studio Moved

Comment

• jurjen_barel
            • Jun 2003
            • 3150

De BST PRO PR 4.5 K schijnt op dit moment zo'n beetje de beste OEM direct drive draaitafel te zijn.
            Of je neemt de Omnitronic DD-5250, de Synq XTRM 1, de Reloop RP6000MK5, de Stanton STR8-150 of de AMDJ HTD4.5, welke exact hetzelfde zijn (zelfde fabriek, alleen ander logo ).

Comment

• noenkel
              • Oct 2005
              • 15

wel wel, dat is fantastisch nieuws!!
              Die review op die website laat er idd geen twijfel over, dit is goed spul. En ik ben dan ook niet op zoek naar een draaitafel van 100 euro, maar die Omnitronic-versie van deze OEM tafel schijnt goed te betalen (rond 250 euro)!!

Daar ben ik al een heel eind mee op weg!

Comment

Working...