W-bins

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lochte BaS
    • Feb 2005
    • 5

Klein vraagje, want ik krijg t niet gevonden met de zoekfunctie:
    vanaf welke frequentie begint een SA 4518 w-bin? ik cross m meestal rond de 120, mede omdat ik er 2 martin 115 bins op heb liggen.
    En wordt de 'beginfrequentie' lager als je 2 of 3 w-bins op elkaar stapelt?

groeten

Comment

• bewap
      • Jun 2002
      • 239

citaat:En wordt de 'beginfrequentie' lager als je 2 of 3 w-bins op elkaar stapelt?
      Ja, stacking vergroot het mond oppervlak. Een w-bin presteert pas optimaal als je er acht per kant legt.

Misschien een ander ideetje om te overwegen, een EAW LA400 of een punisher sub is dat niet iets? Allebei compact en hoorngeladen en presteren allebei goed.

Comment

• Vervallen

waarop baseer je dat aantal? 8 opelkaar? Wag je wel een paar sterke mensen bij je hebben

Wij hadden er altijd 2 per kant op elkaar. Dit is tot een 800 man ruim voldoende

Comment

• Dr. Edie
          • May 2003
          • 671

citaat:Geplaatst door J.S. Coolen

waarop baseer je dat aantal? 8 opelkaar? Wag je wel een paar sterke mensen bij je hebben

Wij hadden er altijd 2 per kant op elkaar. Dit is tot een 800 man ruim voldoende
          Hoe meer stuks, hoe dieper. 8 Stuks is voor drive-in werk zwaar overdreven. Toch halen 2 kastjes per kant niet veel vind ik.. Diep gaat het niet, alleen een harde 'tok tok' bass. Ligt wel aan je eisen, 800 man zou ik er niet mee aandurven. Nee, van w-bin's gelukkig helemaal afgestapt..
          Mit freundliche grube,

Edie

Comment

Working...