kabel denon

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bmp
    • Nov 2005
    • 8

kabel denon

Weet er iemand een alternatief voor het kabeltje wat tussen het bediening paneel zit en spelers
    Voor een snoertje 35 euro vragen vind ik nogal benaal
    of heeft er iemand nog z'n snoertje liggen
    [?]
    het gaat om de DN 1800 F
    simpel maar doeltreffend
    U vraagt en wij downloaden
  • Staaf
    • Feb 2003
    • 398

FF kijken in de DAP Katalogus van high-lite. Staat zo een snoertje in (kost dacht ik rond de 10€)
    Nobody is a virgin; life fucks us all!

Comment

• VERVALLEN

Zouden deze wel uitwisselbaar zijn? Ik zou toch gaan voor een originele kabel van Denon hoor!
      Tenslotte is het forceren met andere kabels op je eigen risico.

Heb je uw kabal kwijt mss? Of is hij stuk?

Comment

• bmp
        • Nov 2005
        • 8

een kabel is een kabel niets meer en minder ik zal even kijken bij high lite het snoertje wat bijgeleverd is kwam stuk uit de doos en ik had deze spelers vorig jaar bij een winkel als partij gekocht en pas van de week uitgepakt kan helaas niet meer terug en denon zelf zegt koopt er maar één service ? naaah nu even kijken wie high lite verkoopt in mijn buurt

Comment

• Niek...
          • Nov 2001
          • 1094

citaat:Geplaatst door bmp
          ...het snoertje wat bijgeleverd is kwam stuk uit de doos en ik had deze spelers vorig jaar bij een winkel als partij gekocht...
          Dus nieuw als partij bij die winkel gekocht, of een partij tweedehands spul gekocht...
          citaat:...en pas van de week uitgepakt kan helaas niet meer terug en denon zelf zegt koopt er maar één service ? naaah...
          Dus bij nieuw aankoop ga je terug naar die winkel (maar na een jaar krijg je waarschijnlijk ook niets retour), en bij tweedehands aankoop is het de normaalste zaak van de wereld dat Denon daar geld voor vraagt!!!
          <b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

Comment

• VERVALLEN

Indien je een pakket van talrijke denons aankoopt (nieuw of 2e hands) is het altijd de moeite om ze een voor een eens uit te pakken en volledig te testen. Zo kon je nog snel merken dat er een defecte kabel bij was. En kon je mss een nieuwe krijgen.

En toch zou ik niet zomaar DAP kabels gaan gebruiken voor een DENON toestel!

Het zou wel eens kunnen dat dit meer kwaad doet dan goed.
            Als die connectie's iets anders zijn, en ge forceerd die ...

Ja dan heb je meer kosten

Comment

• bmp
              • Nov 2005
              • 8

Heden middag het kabeltje gekocht bij mijn elektronica boer, het betreft hier gewoon een ordinaire minidin stekker die 1 op 1 is dus niet moeilijk met wisselende draden enz.
              En ja het is een kabeltje van Dutch Audio Products (al hoewel ik denk da er weinig Nederlands aan is)het hele geval koste mij 6.90 euro met parkeren er bij dus denon bezitters doe hier mee uw voordeel
              (ps het werkte ook nog )

Comment

• bmp
                • Nov 2005
                • 8

o ja het betreft kabel no mini din cabel 8 pol 3 meter fc063

Comment

Working...