Welke Boxen?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dj-Sjors

Oke maar even een vraagje waarom zegt iedereen dat de Ax-15" beter presteert dan de Ax-18" . De Ax-18" heeft wel even 200 watt rms meer vermogen?

Comment

• Baszza91
      • Oct 2005
      • 476

Originally posted by Dj-Sjors
      Oke maar even een vraagje waarom zegt iedereen dat de Ax-15" beter presteert dan de Ax-18" . De Ax-18" heeft wel even 200 watt rms meer vermogen?
      Hallo,

Waarom is 1+1=2. Ik denk niet dat iemand dat weet. Ofwel

Greetzz en cheerss
      I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• Mars2005
        • Nov 2005
        • 21

Het vermogen heeft niets te maken met de kwaliteit van het geluid dat eruit komt!
        [CENTER] [/CENTER]

Comment

• Dj-Sjors

Maar is de kwaliteit nou echt veel minder dan de Ax-15" vinden jullie..?

ik vond het wel mee vallen

Comment

• Dr. Edie
            • May 2003
            • 671

Maar is de kwaliteit nou echt veel minder dan de Ax-15" vinden jullie..?

ik vond het wel mee vallen
            Dan ga je toch lekker voor de AX-18 ?

b.t.w; hoezo open je zoveel topic's ? Beschrijf hier eerst een duidelijk WAT je wilt, en hoeveel GELD je hebt..
            Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• speakerfreak
              • May 2002
              • 1446

nou en???????
              sukk0l... dat je niet zo oud bent is duidelijk, en is niet erg! maar gedraag je dan wel
              Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• Dj-Sjors

Hallo,

Ik was dan van plan om de:

2x Dap Ax-115 en

2x Dap Ax-18b te gaan kopen en hier de versterkers:

Dap Palladium 1600
                Dap Palladium 900 bij te kopen.

Alleen zij een kennis je kunt beter Sound Lab boxen kopen, ik heb dit even op internet op gezocht en vond ze er nog al low-budget uit zien niet dat de Dap boxen super zijn maar toch daar zit nog aardig geluid in vond ik. Nu wou ik aan jullie vragen of die Sound Lab boxen nog wat zijn voordat ik helemaal naar die winkel heen rij want dat is nog al aardig ver. En welke boxen zou ik dan voor €200,- per box beste kunnen nemen, ik mag namelijk niet meer dan €200,- per box besteden van me ouders. En waar zou ik die dan het beste kunnen kopen?

Gegroet,

Sjors

Comment

• Watt Xtra
                  • Oct 2004
                  • 1119

zoek en gij zult vinden, hierover is al minstens 2 keer geschreven... maar ik denk ook wel een keer of 100?? gebruik de zoekmachine nou eens en lees en kom dan met echte vragen waarop nog geen antwoord is gegeven.
                  JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• Mathijs
                    Moderator
                    • Aug 2002
                    • 1353

Ok. Even een simpel antwoord:
                    Sound-Lab <---- Vergeten!
                    DAP AX series zijn hele nette speakers voor wat ze kosten. Nette afwerking, prima klank. Voor een beginnende drive-in show zeker een goede keus.

Comment

• Dj-Sjors

Oke

Bedankt en ik heb de zoekfunctie gebruikt maar daar staat geen een keer iets in wat ik bedoel allemaal dingen die er een beetje over gaan.

Comment

• dennes
                        • Feb 2006
                        • 1

Alle boxen van 200 euro zijn sowieso hoempapa boxen. Helaas voor jou geld een regel, big is better, en kwaliteit en veel geld gaan hier hand in hand. Dus...Niets je laten aanpraten door low bidget people. suggestie JBL 4435 of 4430, na wat speurwerk voor tussen de 1500 euro en 3500 euro per set te koop. of minder grote ***en van tannoy of top boxen van andere huismerken, maar dan begeef je je in het land van niets wetende hobbyisten.
                        Originally posted by DjSjors
                        Ik ben van plan nieuwe boxen te kopen, ongeveer 200 euro per stuk en ongeveer 400 watt aan rms. Welke boxen zou ik het best kunnen kopen en het moeten wl een beetje goeie boxen zijn. Dus een beetje kwaliteit magh wl

Comment

• Watt Xtra
                          • Oct 2004
                          • 1119

dennis: Niet iedereen hoeft te spelen met een set boxen van 3500 euro!! en er zijn zeker wel luidsprekers te koop voor een minder bedrag die heel goed spelen voor het geld. Een Volkswagen is ook geen stuk schroot omdat hij maar 20.000 euro kost, terwijl de bmw van de buurman miss wel een 130.000 euro kost!! "ow het is een 6 serie cabrio, die doet het natuurlijk veel beter dan die golf" NEE, beide komen ze van A naar B: alleen heeft die ene nu net een ander motertje en een stel misschien wel beter zittende stoelen. maar wat jij hierboven schrijft: Bullsh*t, en volkomen nutteloos!
                          JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• Speakertje
                            • Mar 2005
                            • 462

Hallo,
                            ik mag namelijk niet meer dan €200,- per box besteden van me ouders. En waar zou ik die dan het beste kunnen kopen?
                            Goed €200,- per box. Je neemt twee toppen en twee bas en daarvoor twee versterkers (€ 300,-). Mag je het geld ook bij elkaar doen? Dus twee goeie fullrange toppen voor € 400,- En een versterker van zeg € 600,-? Ik denk eerlijk gezegt dat je daar meer mee opschiet, betere kwaliteit + minder sjouw werk... Ben benieuwd wie het niet met me eens is
                            M.v.g. Sander
                            Heeft nu EV, CP2200 en ZX1. Dateq en Denon
                            Nieuw SB122 en Dynacord S1200

Comment

• Baszza91
                              • Oct 2005
                              • 476

Jbl jrx 125 mss. Is mij ook erug aangeraden. Of de Vibe 30. Ik weet niet zeker of je de 125 wel kan vinden voor onder de 400.'

Greetzz en cheerss
                              Edit, je kunt ook kijken voor een 2 de hand Jbl sr 4735a 15'' drieweg systeem. Heb ik gehoord met een tunningshow gaat erug hard. Voor met tunning muziek ze zijn wel erug oversized ruim 1,20 hoog rond de 40 kg meer weet ik nog niet
                              Last edited by Baszza91; 18-02-06, 20:01.
                              I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

Working...