DAP Sound Mate Active 2 MKII
Collapse
X
-
maar de watts rms wel!!!(en dat doet echt wel iets met de gevoeligheid) verder klopt er bij DAP zowiezo geen r**t meer van, op hun site staan nog wel gewoon de oude specs(600/300 ipv 400/200)
daanI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
DAP is vrij duidelijk met hun specs hoor. Ze hebben er dus een nieuwe speaker ingezet? Misschien is deze wel rendabeler? Meer dB per watt? Zal wel een goedkopere oplossing zijn zo.
En die specs op hun site. Tja, er zijn maar weinig producenten die zoiets direct aanpassen.
Groeten JasperWat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?Comment
-
maar ik denk toch dat ze er geen slechtere dingen in zetten.
want bij de ouwe moest het geluid al heel goed zijn (volgens het review wat ik in dit topic heb neergezet) en dan zal het nu alleen maar beter zijn geworden.
er staat ook op internet hele goeie dingen over deze luidspreker
en zo heel veel doet watt nouw ook weer niet.
en dit is genoeg geluid. als nog 1200 watt.
heel veel.
StijnLast edited by stijn; 04-03-09, 17:59.djjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj-stinosssssssss (LET OP: ik geef vaak domme reacties!!!!)Comment
-
daar heeft 4AC wel een HEEEEEEEEEEEEEEEEL groot punt!!!!
en heeft onze stijn wel eens een ks-solo topje gehoord(naast zijn SUPERRRRRRRRRR logitech setje????????)
daan
p.s: logitech maakt toch alleen computerspeakertjes enzo?? of zijn die watjes in pmpo????(max. wattage, houdt zowel speaker als amp maar ong. een fractie van een seconde vol)I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
-
ik verwijder het wel weer.
en het is rms.
logitech maakt ook thuis alleen thuis dingen.
maar het zijn wel goeie dingen.
ik heb ze al meer dan een jaar.
ik heb nog geeen andere dingen
nu ga ik niet meer verder zeurenLast edited by stijn; 04-03-09, 18:02.djjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj-stinosssssssss (LET OP: ik geef vaak domme reacties!!!!)Comment
-
djjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj-stinosssssssss (LET OP: ik geef vaak domme reacties!!!!)Comment
-
maakt ook thuis alleen thuis dingen?????
HUH
daar snap ik nou echt nix van!!!!I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
-
Fulltime freelance muzikant, producer , componist.Comment
-
djjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj-stinosssssssss (LET OP: ik geef vaak domme reacties!!!!)Comment
Comment