BPM studio met piep

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj full effect
    • May 2006
    • 35

ik heb hier bpm op een p3 draaien.. nu is die p3 onder tussen uitgefikt..
    dus moek ff een p4 regelen.. maargoed hij draaide redelijk stabiel.. na lange tijd niet meer... goeie koeling van je pc is ook zeer belangrijk bij bpm heb ik al gemerkt!!!!

maar nu vraag ik mij dus af.. zou zo een dac controller van pc dj ook werken met bpm? want daar zit een behoorlijk groot prijs verschil in...
    full effect, just party!

Comment

• LarsG
      • May 2006
      • 33

Originally posted by dj full effect
      ik heb hier bpm op een p3 draaien.. nu is die p3 onder tussen uitgefikt..
      dus moek ff een p4 regelen.. maargoed hij draaide redelijk stabiel.. na lange tijd niet meer... goeie koeling van je pc is ook zeer belangrijk bij bpm heb ik al gemerkt!!!!

maar nu vraag ik mij dus af.. zou zo een dac controller van pc dj ook werken met bpm? want daar zit een behoorlijk groot prijs verschil in...
      Weet het niet 100% zeker maar dacht van niet, maar die koeling belangrijk? Is zoiezo belangrijk.. als jij je pc te laag koelt zal hij met geen enkel veeleisend programma goed werken.. Maar we weiken nu wel erg veel van het onderwerp af denk ik

Post even je vraag in een nieuw topic dan zijn de heren van het gezag hier ook weer blij

Comment

• 4uss
        • Aug 2005
        • 578

Het probleem klinkt bij mij als: het niet geinstalleerd hebben van de drivers (stuurprogramma's) voor de geluidskaart. De meest goedkope standaard OEM-geluidskaart AC97 wordt niet ondersteund door Windows, en moet altijd even geinstalleerd worden. Ook zeker de TerraTec drivers worden niet met Windows meegeleverd.

Even testen of je een MP3'tje in de Windows Media Player wel kunt afspelen, werkt dat niet, dan ligt het niet aan BPM, maar moet je dus het probleem elders zoeken.

En sowieso: http://windowsupdate.microsoft.com

Comment

• DJ.T
          • Nov 2002
          • 1502

Ik weet niet of het iets te maken kan hebben met jouw probleem, maar updaten kan ook nooit kwaad!
          We're ready to party, are you?

Comment

• S500D
            • Feb 2003
            • 215

BPM studio met piep

Hoi ik heb een vraag over de bpm studio.
            Sinds vandaag hoor ik elke keer een piep door de nummer heen en ik weet niet hoe ik die eruit kan krijgen.
            Nu gebruik ik bpm niet zo heel vaak maar als ik een keer een achtergrond muziekje op moet zetten dan neem ik mijn computer mee.
            Hoe krijg ik dat piepje eruit?
            Opnieuw installeren werkt ook niet, dat heb ik al geprobeerd.

Gr Ronnie.
            U draait, Wij vragen.

Comment

• dj full effect
              • May 2006
              • 35

heb je toevallig de cd rip functie gebruikt (en is het een illegale versie)?? mn collega had dit ook... formateren van heel je pc is geloof ik enigste optie.. lijkt een soort van beveiliging tegen illegale versies te zijn oid...zo was het bij hem in ieder geval...
              full effect, just party!

Comment

• ralph
                Banned
                • Aug 2000
                • 2649

Als dat zo is dan diep respct voor de gasten die dat hebben ingeboud

Comment

• Full Effect

t is inderdaad zo, als je ript krijg je daarna een heel irrintante piep die zich elke 20 seconden (plus/minus) herhaald, bij een illegale versie. ik had er thuis ook een illegaal draaien, gelukkig niet voor de drive in.

Comment

• S500D
                    • Feb 2003
                    • 215

Ja idd ik had een cd afgespeeld via bpm.

Nou ja ik gebruik hem het meest voor thuis maar hij was ook handig als ik achtergrondmuziek moest draaien.

Gr Ron.
                    U draait, Wij vragen.

Comment

• luc2366
                      • Jul 2002
                      • 1161

Originally posted by S500D
                      Ja idd ik had een cd afgespeeld via bpm.

Nou ja ik gebruik hem het meest voor thuis maar hij was ook handig als ik achtergrondmuziek moest draaien.

Gr Ron.
                      en dan doet een illegale versie perfect

Comment

• DJ nn
                        • Jun 2006
                        • 489

als je idd een illegale versie hebt: koop BPM (voor achtergrondmuziek zijn er dan wel goedkopere alternatieven)

maar als je asio driver gebruikt (testversie) krijg je elke 30sec een piepje
                        ... the sound of silence...

Comment

• moderator
                          Moderator
                          • Apr 2001
                          • 5950

Waarbij maar weer eens helder is dat er voor software betaald moet worden....

Discussie iets breder trekken dan maar?

graag reacties op:

"BPM studio is te duur voor wat je ervoor krijgt, vandaar dat ik liever een goedkoper programma gebruik."
                          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• WinterS
                            • Jun 2006
                            • 102

er bestaan patches om deze 'biep' er uit te halen, als tevens een andere versie/rip binnen te halen

Kopen is wel nog het beste natuurlijk!
                            "Een DJ kan goed zijn, maar het feestje maak je zelf !"

Comment

• LJKEVIN
                              • Dec 2005
                              • 426

doe mij dan nog liever de behringer bdj bcd2000 incl software,
                              dan heb je een simpel controllertje../klein ingebouwd mixertje..
                              midigestuurd, en een simpele maar leuke software gratis bijgeleverd..
                              advies verkoop prijs ligt volgens mij rond de 180 euries...

en nou heeft behringer nog 2 jaar garantie ook.. mocht het dus kapot gaan, heb je direct een nieuwe in je handen...en dat voor die paar rot centen ivm bpm, al voelt de controller van bpm wel degelijker aan(knoppen)
                              Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay Paky

Comment

• Gast1401081
                                • Mar 2001
                                • 7999

Originally posted by moderator

"BPM studio is te duur voor wat je ervoor krijgt, vandaar dat ik liever een goedkoper programma gebruik."

Ben zelf een fanatiek I-tunes-gebruiker. Ik heb wel s een demo van bpm gehad, maar er gauw weer afgekeild. Lastig zoeken, rare spelers, niet mijn ding. Ok, ben dan ook geen scratcher, maar dat lijkt me sowieso al lastig met bpm. En i-tunes is geheel legaal, en gratis .

Comment

Working...