BPM studio met piep

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • S500D
    • Feb 2003
    • 215

Ben zelf een fanatiek I-tunes-gebruiker. Ik heb wel s een demo van bpm gehad, maar er gauw weer afgekeild. Lastig zoeken, rare spelers, niet mijn ding. Ok, ben dan ook geen scratcher, maar dat lijkt me sowieso al lastig met bpm. En i-tunes is geheel legaal, en gratis .
    Dan ga ik dat ook maar eens proberen.
    Dank u.

Gr Ron.
    U draait, Wij vragen.

Comment

• GuntherM
      • Jan 2006
      • 163

Ik heb BPM-studio een maand kunnen gebruiken met controller en ik vind het qua gebruik toch niet zo slecht, het is te zeggen met MP3's dan toch. Ik gebruik het meeste WAV bestanden en daar verslikt de software zich toch wel eens mee. Verder vind ik het idd een duur pakket, vooral met de controller er bij.

Comment

• DJ nn
        • Jun 2006
        • 489

BPM is het stabielste DJ-prog op de markt ...

de zoekfunctie is helemaal niet moeilijk ... zoek eens een liedje in virtual DJ bijvoorbeeld ...

de players zien eruit als een gewone dubbele CD-speler... dus srr dat ik mijn bedenkingen het bij jou kennis MacGyveSounds

de controller (en software ook maar in mindere maten) vind ik ook zeer duur ... al is de controller naar mijn gebruik (op een locatie waar ik regelmatig draai staat ie) zeer handig (het disign is afgekeken van DENON cd-speler)

dus ik blijf erbij: BPM is een zeer degelijk programma al is het duur (wat in licht-geluid-werldje niet ???)

grtzz DJ nn

(PS: ik heb BPM Studio zelf groot half jaar in bezit en ik draai regelmatig met het programma)
        ... the sound of silence...

Comment

• vasco
          • Oct 2003
          • 2567

Originally posted by WinterS
          er bestaan patches om deze 'biep' er uit te halen, als tevens een andere versie/rip binnen te halen

Kopen is wel nog het beste natuurlijk!
          Tuurlijk, promoot nog even illegaal gebruik
          Had alleen die laatste zin neergezet.

Comment

• WinterS
            • Jun 2006
            • 102

Originally posted by vasco
            Tuurlijk, promoot nog even illegaal gebruik
            Had alleen die laatste zin neergezet.
            de legale versie kan ook last hebben van deze 'piep' hoor...
            "Een DJ kan goed zijn, maar het feestje maak je zelf !"

Comment

• DJ nn
              • Jun 2006
              • 489

ik ben het nog nooit tegengekomen !!! tenzij in een oude versie dan mss ?
              dan kun je best ff een update instaleren en opgelost (enkel bij legale versie dus ...)

grtzz DJ nn
              ... the sound of silence...

Comment

• jules crapules
                • Aug 2006
                • 7

Win Amp

uuh alleen voor achtergrondmuziekies of thuisgebruik
                zou Winamp dan niet een alternatief kunnen zijn stukkie goedkoper en werkt perfect, en die piept niet piep

Comment

• DJ_matthias
                  • Jun 2005
                  • 620

probeer eens

START --> Alle Programma's --> ALCAtech --> BPM-studio profi --> BPM-studio 4 profi - Clean start

!!!! dan ben je wel al je onderverdelingen in mappen enz. kwijt en moet je alles terug uploaden in BPM !!!!
                  we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
                  Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• S500D
                    • Feb 2003
                    • 215

QUOTE]uuh alleen voor achtergrondmuziekies of thuisgebruik
                    zou Winamp dan niet een alternatief kunnen zijn stukkie goedkoper en werkt perfect, en die piept niet piep[/QUOTE]

Meestal alleen thuisgebruik. Maar ook wel eens voor achtergrondmuziek.

Ben zelf een fanatiek I-tunes-gebruiker. Ik heb wel s een demo van bpm gehad, maar er gauw weer afgekeild. Lastig zoeken, rare spelers, niet mijn ding. Ok, ben dan ook geen scratcher, maar dat lijkt me sowieso al lastig met bpm. En i-tunes is geheel legaal, en gratis
                    Ik heb zelf nu ook I-tunes en moet zeggen dat het best oke werkt voor de dingen die ik er mee doe.

Gr Ron
                    U draait, Wij vragen.

Comment

• wielrenner
                      • Nov 2007
                      • 15

BPM studio

Hey,

Ik zal maar meteen van wal steken.
                      Ik heb bpm studio maar die doet een beetje raar.
                      Als ik een hele buts met nummers heb ingeladen en dat duurt een tijdje omdat ik een iet wat trage laptop heb. Maar dan speelt hij de nummers niet goed meer af na het inladen. En dan heb ik het over een raar nummer dat hij van die lage geluiden maakt en er dan meteen weer mee stopt en dan naar een volgend nummer gaat. Maar dat is dan met alle nummers die ik heb.
                      Als ik bpm studio dan afsluit en dan weer terug aan zet zonder mijn pc uit te zetten dan doet alles het gewoon weer.
                      Nu wil ik weten hoe kan dit.

Comment

• SPS
                        • Mar 2004
                        • 1662

Denk dat de laptop tegen z'n grenzen aanloopt.
                        Wat zijn de specs van je laptop?
                        Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• udocayman
                          • Dec 2007
                          • 1

Hey voor de BPM studio wizards heb ik een vraagje.
                          Ik draai een officiële versie nu al geruime tijd onder XP op de computer in mijn zaak. Vermits ik 'playlists' thuis zou willen aanmaken heb ik dit programma ook op mijn laptop onder Vista geïnstalleerd. Het progarmma draait ook hierop normaal tot ik afsluit, dan krijg ik volgend bericht 'Kan de instellingen niet opslaan' en bij het terug opstarten is al mijn werk voor niets geweest, alle playlists zijn verdwenen.
                          Het dïnstalleren van het prgramma lost niets op, ook een recentere versie vertoond hetzelfde probleem.
                          Iemand dit al meegemaakt? En heeft er iemand een oplossing hiervoor?

Comment

• sjoerd
                            • Apr 2004
                            • 341

heb je al gecontroleerd waar bpm de instellingen opslaat? Dit kun je zelf wijzigen. Wellicht dat het probleem daar in zit?

Comment

• laserguy
                              • Jun 2003
                              • 2755

Start BPM eens als administrator op je laptop?
                              Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• raffa
                                • Jun 2006
                                • 4

bpm studio

hallo allemaal,

ik heb een probleem en wil weten of het een logische rede heeft.

ik draai al een aantal jaren muziek of feestjes in de buurt.
                                ik draai met bpm studio 4.9.1 met een externe geluids kaart van terratec aureon 5.1 usb mk2.
                                vorig jaar had ik nog windows xp PROFESSIONAL en werkte alles perfect,
                                nu heb ik paar de laptop opnieuw geinstalleerd en werkt nu op windows HOME EDITION en niets doet het meer.
                                kan het zijn dat windows home edition een aantal drivers mist ofzo.....
                                ik weet me echt geen raad meer en heb alles al geprobeerd.

alvast bedankt voor een reactie,

raffa

Comment

Working...