de titel dekt niet veel van de inhoud maar de nederlanders kunnen me ditmaal helaas niet helpen... Ik kreeg nl net een heel raar telefoontje en vroeg me af of nog iemand zojuist gebeld is over hetzelfde (mss belt-ie gewoon de regio af voor de beste prijs?):
1/ Een persoon met een NEDERLANDS accent beweert in januari een zaak te heropenen in TIENEN. Om deze reden zou hij op die specifieke plaats van 21/12 tot 26/12 (!) een privé-bedrijfsfeest organiseren voor 60 personen in een tent.
2/ Niettegenstaande ik voor dezelfde prijs het boeltje wou opbouwen staat hij erop dat hij het materiaal komt afhalen.
3/eerst vraagt hij prijs voor een standaard setje: 2 klankkasten, 2 cd-spelers, mixer, micro om naar het einde toe ineens te willen hebben: 2 subs + 2 toppen + 2 full-range op statief + Denon + Rodec + micro + 8 par's + 4 scans + fogger + 3 spiegelbollen
4/ ik kreeg geen naam en werd gebeld vanaf een anoniem nummer
Nu kan ik me natuurlijk indekken:
copie van de identiteitskaart (maar op de nieuwe staat geen adres)
nummerplaat vd bestelwagen noteren
vooraf betalen + waarborg
maar helemaal zeker ben je nooit (en ik heb helemaal geen zin om nét voor oudejaarsavond een setje kwijt te zijn)... en 't kan ook vals alarm zijn en een goede klant worden.
DUS:
zijn er nog mensen gebeld?
heeft er iemand tips?
ik hoor 't graag!!!
1/ Een persoon met een NEDERLANDS accent beweert in januari een zaak te heropenen in TIENEN. Om deze reden zou hij op die specifieke plaats van 21/12 tot 26/12 (!) een privé-bedrijfsfeest organiseren voor 60 personen in een tent.
2/ Niettegenstaande ik voor dezelfde prijs het boeltje wou opbouwen staat hij erop dat hij het materiaal komt afhalen.
3/eerst vraagt hij prijs voor een standaard setje: 2 klankkasten, 2 cd-spelers, mixer, micro om naar het einde toe ineens te willen hebben: 2 subs + 2 toppen + 2 full-range op statief + Denon + Rodec + micro + 8 par's + 4 scans + fogger + 3 spiegelbollen
4/ ik kreeg geen naam en werd gebeld vanaf een anoniem nummer
Nu kan ik me natuurlijk indekken:
copie van de identiteitskaart (maar op de nieuwe staat geen adres)
nummerplaat vd bestelwagen noteren
vooraf betalen + waarborg
maar helemaal zeker ben je nooit (en ik heb helemaal geen zin om nét voor oudejaarsavond een setje kwijt te zijn)... en 't kan ook vals alarm zijn en een goede klant worden.
DUS:
zijn er nog mensen gebeld?
heeft er iemand tips?
ik hoor 't graag!!!
Comment