Audiophonic??

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • feestmuziek
    • Nov 2006
    • 48

Audiophonic??

hallo allemaal,

Laatst een klusje gehad waarbij wij alleen hoefden te draaien, geluid en licht was dus gedaan door een ander bedrijf. Nu hadden ze in de truss welke in de tent hing een 4 tal Audiophonic speakers hangen. Er kwam een redelijk maar zeker geen fantastisch geluid uit. Nu was mijn vraag wat voor speakers dit zijn, ik ken het hele merk niet??

Ik ben wezen googelen en via de zoekfunctie op dit forum al gezocht, maar nog niets kunnen vinden over dit merk. Hoop dat iemand me wat kan vertellen over dit merk.

bedankt

Feestmuziek
  • LJKEVIN
    • Dec 2005
    • 426

Audiophonic moet je plaatsen in het rijtje DAP-JB Systems zo ongeveer.

Overdevest-audio.nl verkoopt die kastjes,

zij hebben vast meer informatie voor jou...
    Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay Paky

Comment

• ronny
      • Dec 2002
      • 2139

Ik heb vroeger een stel boxen gehad van het merk audiophony. Is dit dan hetzelfde of toch nog iets anders?
      Ik weet dat ik toen ook veel gezocht heb erachter, maar weinig van gevonden heb. Er bestond wel een website, maar daar was weinig info beschikbaar.

Echter zaten er in die audiophony kasten wel serieuze componenten. Alles van beyma en een filter om U tegen te zeggen...

Maar voor de rest dus geen idee of het hier over hetzelfde merk gaat.

iemand een idee?

mvg
      ronny
      niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Bastisito
        • Sep 2004
        • 185

Originally posted by ronny
        Ik heb vroeger een stel boxen gehad van het merk audiophony. Is dit dan hetzelfde of toch nog iets anders?
        Ik weet dat ik toen ook veel gezocht heb erachter, maar weinig van gevonden heb. Er bestond wel een website, maar daar was weinig info beschikbaar.

Echter zaten er in die audiophony kasten wel serieuze componenten. Alles van beyma en een filter om U tegen te zeggen...

Maar voor de rest dus geen idee of het hier over hetzelfde merk gaat.

iemand een idee?

mvg
        ronny
        Audiophony is een ander verhaal. Heb wel eens met mixers van hun gewerkt en dat zijn prima bakjes. Hele hoop headroom en een prima EQ. Stevig in elkaar, kortom prima mixerjes.
        Meneer, waar is dat ene knopje nou precies voor?

Comment

• Lennartsound
          • Dec 2006
          • 269

wat dom om je merk Audiophony te noemen. Het klinkt idd behoorlijk "nep"

Comment

• Bastisito
            • Sep 2004
            • 185

Originally posted by Lennartsound
            wat dom om je merk Audiophony te noemen. Het klinkt idd behoorlijk "nep"
            Waarom klinkt het nep dan? Komt omdat jij denk ik teveel associaties hebt met het merk 'Phonic'? Anders kunnen de Turbosound ook wel afschaffen, daarbij kan ik gelijk gaan denken aan Turbo Blaster, etc.
            Meneer, waar is dat ene knopje nou precies voor?

Comment

• keenoncoolstuff
              • May 2003
              • 695

Originally posted by Bastisito
              Waarom klinkt het nep dan?
              Denk dat de volgende link best veel zegt over de betekenis van "phony"
              Fake Diplomas - Buy Online Fake Diploma? Get Rochville University Accredited Diplomas

Greetz, Rob.
              All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
              If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• djbirdie
                • Oct 2002
                • 509

Audiophony komt bij het Franse Hitmusic vandaan en wordt voor de Benelux geïmporteerd door ICM-Import.
                grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

Working...