Behringer MDX1600 of MDX2600 of MDX4600

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jaksev
    • Jul 2007
    • 365

Behringer MDX1600 of MDX2600 of MDX4600

Hallo,
    Ik heb een kleine drive in show, en ik huur mijn geluid wel is wat uit. Ik heb al een keer kapotte speakers gehad omdat het geluid te hard stond, daarom wil ik een limiter aanschaffen voor een niet al te dure prijs. Daarom ben ik bij behringer aangekomen. Maar ik weet niet welke van de 3 versie`s ik moet nemen. Heeft iemand hier ervaring mee? Of raden jullie mij iets anders aan?

Ik heb een geluidsetje van HK Audio 1800 watt

Alvast bedankt
  • vasco
    • Oct 2003
    • 2567

Welkom op het forum.

Als jij je set stereo aanstuurt dan heb je niet direct de 4600 nodig want die heeft 4 kanalen (2x stereo). Blijven de 1600 en 2600 over. Beide hebben een limiter dus veel verschil zal je hier niet treffen.

Met een setje HK Audio zou ik persoonlijk toch even ietsje verder kijken en bijvoorbeeld een DBX nemen. Kost wat meer maar komt de kwaliteit ook zeker ten goede. Kijk eens naar de DBX 166XL.

Comment

• sandur
      • Oct 2005
      • 85

Bovendien hebben de 16 en 2600 meer mogelijkheden om instellingen te maken dan de 4600, de 2600 kom je nog erg vaak tegen.

Ben het overigens ook wel eens met de opmerking over dbx.. kost iets meer, krijg je waarschijnlijk geen spijt van..

Comment

Working...