Nieuw luidsprekers set.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HR Soundproductions
    • Oct 2005
    • 650

Mocht je inderdaad voor een tweedehands Actor set gaan, let wel op dat het de DX-serie is, deze heeft net wat meer "lucht" als de eerste serie omdat de versterkers iets ruimer bemeten zijn. Maar deze past,2e hands, prima in jullie budget. Grote voordeel als je iets koopt van een merk zoals HK, je het zelf ook weer voor een redelijke prijs kan verkopen.
    Last edited by HR Soundproductions; 15-11-07, 17:29.

Comment

• De MRL Show
      • Nov 2007
      • 24

Voor 1999 euro, heb je 2 JBL Subjes 18" en 2 JRX115, Dan heb je nog 2000 euro voor de versterkers. Mooie deal toch? ^^

JBL trekt die 300 personen alsof het niks is

Comment

• sis
        • Jul 2003
        • 3305

Originally posted by De MRL Show
        Voor 1999 euro, heb je 2 JBL Subjes 18" en 2 JRX115, Dan heb je nog 2000 euro voor de versterkers. Mooie deal toch? ^^

JBL trekt die 300 personen alsof het niks is
        Tja, Sinterklaas is bijna weer in het land, valt al op te merken ""300 personen alsof het niks is "" ?????
        Voor 300 personen zette ik vroeger 4 EAW SB150 en 4 EAW JF100 e in en dit was dan niet echt overdreven , ik had wel redelijk veel headroom over, afhankelijk van de locatie uiteraard.
        laat AUB die JRX'en staan, die zijn de naam JBL niet waardig, vooral de JRX 115 klinkt echt schel , ik ben er echt van weggelopen toen ik ze hoorde.
        En hij gaat maar tot +/- 12,5 Khz +/- 3db en dit is te weinig voor een fullrange kast.
        sis
        Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

Working...