Denon DN HC4500

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj kevin kd
    • Jul 2004
    • 74

hey.

is er geen mogelijk via dat midi gedoe daar bij de pcdj red vrm versie 7.3
    zodat ik alle functies kan toe wijzen.

of gaat dit niet ?

gegroet

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5950

Kevin,

De REDVRM werkt het best met de DA3 controler.

De HC4500 is net op de markt en ontwikkeld voor de nieuwere software pakketten.
      Haal van de pcdj site een demo van PCDJ DEX, dat werkt prima met de HC4500
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• tork
        • Feb 2008
        • 1

Ik heb de hc4500 met ''oude" vertrouwde BPM Studio geprobeert.

Werkt prima,

T.

Comment

• Dimi
          • Oct 2002
          • 91

Originally posted by dj jeanke
          denk dat je better overschakelt naar nieuwe
          software zoals pcdj reflex of dex deze gaan wel compatible zijn met de
          denon hc 4500 ....
          verder heb je ook nog het programa dj decks dat ook werkt
          met de hc 4500
          PCDJ DEX = djdecks klinkt ook bijna zelfde!

Comment

• dj kevin kd
            • Jul 2004
            • 74

cue dj en dmc2

hoi

ik heb me deze week cue dj aangeschaft samen met de dmc2.

ziet er echt leuk uit.
            alleen al de kwaliteit van de dmc 2 van numark geeft me overtuigd.

ik was heel tevrede over de pcdj vrm software.

de dmc 2 geeft me kunnen overtuigen over te schakkelen naar cue.
            cue lijkt me eerste zicht leuk n.
            iets on overzichtelijk.
            maar heb al enkele skins gevonden.

Momenteel heb ik nog de cue le.
            Maar zou me de volledige versie aanschaffen.
            zodat ik ook andere skins kan loaden.
            om het iets overzichtelijk te maken.

mensen met ervaring over cue dj laat maar iets weten
            gegrtoe

Comment

• Dimi
              • Oct 2002
              • 91

weet je zeker dat je voor Cue wilt gaan? Heb je gezien wat ze aan hardwarespecs opgeven??

Recommended System Configurations
              PC:
              [LIST][*]Windows XP/Vista[*]P4 3 GhZ computer[*]DirectX Video Card such as: Nvidia Geforce 6600 or higher or ATI 9800 or higher[*]Sound card with multiple sets of outputs (like the Numark DJio)[*]1 GB RAM[*]Available USB port (USB 2.0)[*]200 MB free on the hard-drive[/LIST]
              Mac:
              [LIST][*]Mac OSX 10.4.7 or higher[*]Mac/Intel Core Duo 2.0 GHz or higher[*]Sound card with multiple sets of outputs (like the Numark DJio)[*]1 GB RAM of higher[*]Available USB port (USB 2.0)[*]200 MB free on the hard-drive[/LIST]Dat is wel heel erg zwaar naar mijn idee!

Maar je kunt toch een 20 dagen trial downloaden van de Numark site of kun je dan nog niet alles doen met skins enzo? En wat kost Cue?

Comment

• dj kevin kd
                • Jul 2004
                • 74

dmc en cue

Originally posted by Dimi
                weet je zeker dat je voor Cue wilt gaan? Heb je gezien wat ze aan hardwarespecs opgeven??

Recommended System Configurations
                PC:[LIST][*]Windows XP/Vista[*]P4 3 GhZ computer[*]DirectX Video Card such as: Nvidia Geforce 6600 or higher or ATI 9800 or higher[*]Sound card with multiple sets of outputs (like the Numark DJio)[*]1 GB RAM[*]Available USB port (USB 2.0)[*]200 MB free on the hard-drive[/LIST]Mac:[LIST][*]Mac OSX 10.4.7 or higher[*]Mac/Intel Core Duo 2.0 GHz or higher[*]Sound card with multiple sets of outputs (like the Numark DJio)[*]1 GB RAM of higher[*]Available USB port (USB 2.0)[*]200 MB free on the hard-drive[/LIST]Dat is wel heel erg zwaar naar mijn idee!

Maar je kunt toch een 20 dagen trial downloaden van de Numark site of kun je dan nog niet alles doen met skins enzo? En wat kost Cue?
                hoi,

mja idd momenteel ben ik nog aan testen enz met de software.
                ik heb enkel nog de trial versie.
                Maar heb al enkele malen op amper 2 uur tijd problemen had.
                De software blijft even gangen als je beat matcht.
                en sluit zicht vanzelf af. (zonder waarschuwing)
                Bij pc dj gebeurt dit met waarschuwing (venster met rapport verzenden in)
                Maar de muziek speelt nog voort.
                dus kunt snel overgaan naar cd of zo.

al 1 na deel over cue.

de lay out is klein en onoverzichtelijk heb al dingens gehoord over de skins ook dus daar zal het ook niet op verbeteren.
                kga nog weekje testen.

wat de control betreft ben ik super tevreden.
                kwalitatief super sterk en heel cool look die dmc2
                enige na deel.
                bij zware geluid volumes en uw jog wheel staat op search of scratch
                en er zit trilling op de discobar of tafel.
                verdraait gij lichtjes maw doet de muziek soms heel raar.
                (lichtjes voort spoelen enzz)
                de display heeft dan telkens weer oeveel procent gij dan voor gespoelt word.
                en heb al 2 keer gehad dat de muziek bleef gang en eenmaal je aan de jog wheel komt speelt het liedje voort.

mits ik op verschillende locatie's draai met soms onstabiel discobar enzz.
                kan dit wel eens nadeel worden.

ik zie wel na het eind van de week.

mensen met andere voorstellen of ideen welkom.

Comment

• moderator
                  Moderator
                  • Apr 2001
                  • 5950

Ander voorstel dan, eigenlijk meer een verzoek. Eventjes via het forum om aan te geven dat we er zeker wel op letten:

Wil je aub meer aandacht dan geven dan je nu hebt gedaan aan je spelling.
                  alvast reuze bedankt namens alle lezers,

De trial van Cue loopt hier trouwens ook veelvuldig vast. Ik blijf nog even PCDJ gebruiken of voor de kleine klusjes met een paar instartjes Ableton.
                  Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• DJ Antoon
                    • May 2005
                    • 1681

Virtual DJ=Numark Cue=PCDJ VJ Gericht op gebruik van video en muziek.

DjDecks=PCDJ DEX Enkel muziek, dus ook minder cpu hongerig.

PCDJ (D1) ontwikkelt eigenlijk zelf geen software meer, aankomende Reflex wordt door gizmo labs gedaan gizmolabs.net (Is van dezelfde programmeur die ook destijds oude pcdj red maakte.)

Veel dezelfde software in een ander jasje...

Comment

• RHulshof
                      • Jan 2008
                      • 66

Hallo dan,

Ik ben van plan om de HC4500 te gaan kopen in combinatie een BU4500 heeft iemand hier al ervaring mee.

Vooral het samenwerken met mp3 en Cd's lijkt mij echt geweldig maar goed ik ben dus benieuwd naar ervaringen

Grtz. Ronnie

Comment

• jozef
                        • Jul 2003
                        • 52

end of minidisc

Goeiedag,

Ik kader van grote problemen op de minidisc markt ben ik hard opzoek naar een goede oplossing. Ik kan nu meerdere shows op een avond weg zetten en alles is uitgevoerd met dubbele MD en dubbele CD of table top. De minidisc gaat er helaas uit en ik heb mijn best al moeten doen voor 500 stuks. Nu heb ik 3 opties: 1 doorgaan met MD en een nog grotere voorraad aanleggen. 2 terug gaan naar CD maar een serieus finacieele inverstering. 3 de combinatie van een HC4500 een small desktop pc en de software van ultramixer erop en een 15inch tft erbij en de CD speler.

zelf heb ik het idee bij optie 1 hoelang heb ik genoeg en de oplopende kosten van het onderhoud aan de spelers.
                        Bij 2 om nou alle CD's die ik nu heb of zeg de beste daarvan 3 voudig te kopen in de winkel word ik niet echt gelukkig van. dus copieren zal het dan wel worden en dat mag weer niet. Ze zijn dan ook nog eens slecht en CD's werkt niet echt lekker vind ik. (gevoels matig dan, technisch prima)
                        Bij 3 heb ik altijd geroepen als de pc het draaien gaat doen mag hij ook opbouwen en afbreken!!! maarja, tijden veranderen? met zo'n controler lijkt het tenminste nog een beetje op draaien.

Misschien dat het toch optie 3 moet gaan worden en daarom ben ik benieuwd of iemand hier al ervaring heeft met die software van Ultramixer.

Comment

• ralph
                          Banned
                          • Aug 2000
                          • 2649

nog steeds niet betrouwbaar genoeg wat mij betreft, met als erg groot nadeel dat het hele spul erg veel ruimte inneemt.

Ik zit met hetzelfde dilemma als jij, nieuw rackje inrichten en tja...nu nog nieuwe MD spelers derin lijkt niet verstandig.
                          Ik ben me aan het orienteren op SD spelers.

Beste keus voor mij lijkt nu de Tascam SD CD combi te zijn, op de musicmesse ff mee gespeeld, kan um nog niet vinden op de Tascam site

Comment

• jozef
                            • Jul 2003
                            • 52

Hoi Ralph,

Er zijn toch wel veel meer mensen met dit probleem lijkt me toch? de entertainment was groot verbruiker van de md. Dat van die ruimte heb je gelijk in, word meteen een stuk groter en vooral zwaarder. Maar ja weinig keus denk ik.
                            Dat van die SD lijkt me niet helemaal ideaal maar wel handig! Zal eens kijken of ik die toekan voegen aan de lijst met opties!

Comment

• DJ nn
                              • Jun 2006
                              • 489

Dat een PC meer ruimte inneemt als de oude manier van doen, nee hoor
                              Laptopje met HD'tje of CD koffer(s)...

Dat het minder stabiel is dan CD's, begint ook sterk te verbeteren hoor (maarja het blijft meestal wel windows!)
                              Dus even wachten op de 19" speler (met CD combi eventueel) waar je toetsenbord en scherm aanhangt zodat je snel en goed playlists kan maken...

Investeren in MD zou ik ook niet doen, denk dat PC'tje en CD als backup nog steeds het beste is.
                              Maar dat is mijn mening hé.

grtzz DJ nn
                              ... the sound of silence...

Comment

• Dj Echelpee
                                • May 2006
                                • 6

Originally posted by DJ nn

Dus even wachten op de 19" speler (met CD combi eventueel) waar je toetsenbord en scherm aanhangt zodat je snel en goed playlists kan maken...

grtzz DJ nn
                                Wachten hoeft niet

Die speler is er al : Pioneer MEP-7000. Toetsenbord en externe HD inpluggen en je kan er ook nog een extra scherm aanhangen. Ik vind 'em aleen aan de prijzige kant

Zelf ben ik heel erg te spreken over de Denon HD-2500. Werkt lekker, is stabiel en met de nieuwe firmware helemaal top! Deze heeft nog het voordeel dat je op de interne disc ook flink wat muziek kwijt kan
                                Jumping is for kids

Comment

Working...