Pioneer CDJ-400

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • No-way
    • Mar 2005
    • 14

Pioneer CDJ-400

Het nieuwe model van Pioneer:

« DJResource.eu » Topics › Pioneer CDJ-400

Lijkt me een mooie cd-speler in het segment tussen CDJ-200 en CDJ-800.

Deze zou blijkbaar voor eind december op de markt komen? Heeft iemand hier meer informatie over?
    No-way
  • DJ_matthias
    • Jun 2005
    • 620

Originally posted by No-way
    Deze zou blijkbaar voor eind december op de markt komen? Heeft iemand hier meer informatie over?
    eind december 2008 that is...

[FONT=Comic Sans MS]The CDJ-400 will be available from December 2008 with a price of around €649,-[/FONT]
    we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
    Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5950

Alles in deze aankondiging zegt me dat deze speler ook als kadootje onder de kerstboom leverbaar gaat zijn.....

kwoot:
      From early 2008 the CDJ-400 will be supported by Serato Scratch Live. Also Pioneer's software DJS can be controlled from V1.5 onwards, this update is scheduled for January 2008.
      Als de update begin 2k8 wordt verwacht, dan zal er al wel wat te updaten zijn denk ik
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• No-way
        • Mar 2005
        • 14

Volgens m'n dealer zou deze in België beschikbaar zijn tegen kerstmis 2007.
        No-way

Comment

• Upgrading your system
          • May 2003
          • 1684

Is al iemand op de hoogte van de bruto prijzen?
          Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• tha_dj
            • Jan 2004
            • 375

Heb al prijzen bij andere webshops gelezen van 649 Inc. voor deze cd-spelers !

Zijn zeker heel leuk voor dat geld en begrijp eigenlijk niet waarom ze er mee op de markt komen, nu gaat de 1000 serie echt wel minder lopen nu de 400 MEER opties heeft en MINDER kost !
            your light !

Comment

• No-way
              • Mar 2005
              • 14

Ondertussen zijn ze in België reeds verkrijgbaar. Heeft iemand al ervaringen?
              No-way

Comment

• jenx
                • Apr 2008
                • 6

K'heb er 2 thuis (in combinatie met DJM 700)

Echt heel amusant om er mee te draaien, ook een wereld van verschil met de CDJ 200, ik zou voor die 100€ meer toch weten wat gekozen.

Ja kunt er heel veel mee doen, machtige effecten, scratch, ... ik vind het jogwheel wel stukken makkelijker dan de CDJ200 (200 is precies wat overgevoelig).

Kortom,

Liever een 400 dan een 200
                Als je ze nu effectief wilt gebruiken om puur mee te scratchen dan stap je natuurlijk inderdaad wel beter over naar een 800 of een 1000.
                CDJ400 * DJM 700 * CDJ400 :-)

Comment

• jenx
                  • Apr 2008
                  • 6

CDJ 400 + software

Iemand ervaring met het aansluiten van de CDJ-400's op software.

Ik instaleerde ze even op virtual DJ als test. Downloade de drivers. Maar ik krijg deze maar niet op het programma binnen.

Ik krijg als melding "to many channels".

Iemand hier ervaring mee? Ook geprobeerd op DJ's van pioneer (demo mode) maar kreeg ze hier ook niet binnen?

Is dit al gelukt bij iemand?
                  CDJ400 * DJM 700 * CDJ400 :-)

Comment

Working...