pioneer cdj 800 gedoopt met pintje bier

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • thomas artois
    • Jun 2006
    • 29

pioneer cdj 800 gedoopt met pintje bier

iemand die dit ook al heeft meegemaakt met zen pioneers ?

is nu binnen in de winkel ...

hopelijk is het niet te erg maar cd komt er niet meer zelfstandig uit waarschijnlijk de knop ..

iemand met ervaringen als deze ?
  • flash-a-new-generation
    • Nov 2006
    • 228

Originally posted by thomas artois
    iemand die dit ook al heeft meegemaakt met zen pioneers ?

is nu binnen in de winkel ...

hopelijk is het niet te erg maar cd komt er niet meer zelfstandig uit waarschijnlijk de knop ..

iemand met ervaringen als deze ?
    Nee, maar ik heb wel gehad dat er een T-statief met 2 scans eraan vol op een van mijn pioneer decks belandde

Dit resulteerde in een gescheurde kap waardoor de jog klemde in de kap!! maar nu het mooie! de pioneer functioneerde gewoon nog en nadat we de kap weer hadden gefikst (geplakt en recht gemaakt) werkte het deck gewoon weer..

maar om bedrijfszekerheid te garanderen toch maar verkocht
    EAW SB850 en DVA T-4 array:D

Comment

• Upgrading your system
      • May 2003
      • 1684

Nee, niet zoals die van jou.

Heb wel meegemaakt dat een setje pio´s van ons bedekt waren onder een maagdelijk wit dekje van witte sneeuw.. (uit een poederblusser)
      Hele verhaal naar een reconditioneringsbedrijf gestuurd (met overigens nog een halve vachtwagen vol materiaal.

alles draait nu nog mee in de verhuur. (en het is nu toch 5 jaar geleden) geen problemen meer gehad. zelfs de intelli's hebben het overleefd terwijl de fan's de poeder toch netjes door het hele effect had gezogen.

de beste jongen die het grappig vond dit te bewerkstelligen is nog steeds bezig maandelijks hiervoor te storten
      Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• beyma
        • Oct 2002
        • 1614

Ja, ik ken ervaringen als deze..... vriend van me, O2R digitale mengtafel gedoopt met een glas bier, gevolg , 8 nieuwe "flying faders" nodig

Drank maakt meer kapot dan je lief is
        Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• 4uss
          • Aug 2005
          • 578

Originally posted by beyma
          Ja, ik ken ervaringen als deze..... vriend van me, O2R digitale mengtafel gedoopt met een glas bier, gevolg , 8 nieuwe "flying faders" nodig

Drank maakt meer kapot dan je lief is
          Aansprakelijkheidsverzekering? Alle krasjes die er op zitten zijn dan natuurlijk ook veroorzaakt door het bier(glas)

Comment

• LJ_jacob
            • Aug 2003
            • 293

Originally posted by Upgrading your system
            Nee, niet zoals die van jou.

Heb wel meegemaakt dat een setje pio´s van ons bedekt waren onder een maagdelijk wit dekje van witte sneeuw.. (uit een poederblusser)
            Hele verhaal naar een reconditioneringsbedrijf gestuurd (met overigens nog een halve vachtwagen vol materiaal.

alles draait nu nog mee in de verhuur. (en het is nu toch 5 jaar geleden) geen problemen meer gehad. zelfs de intelli's hebben het overleefd terwijl de fan's de poeder toch netjes door het hele effect had gezogen.

de beste jongen die het grappig vond dit te bewerkstelligen is nog steeds bezig maandelijks hiervoor te storten

Hehe toch leuk, deze zomer tijdens de Summerdanceparty in spanje gebeurde hetzelfde, alleen in een zaak met dvj 1000jes, plasmaschermen etc, alleen werd dat op z'n spaans opgelost met een flink pak slaag (lees door politie en uitsmijters in elkaar getimmerd)
            mijn auto rijdt 1 op stoplicht

Comment

Working...