2x jbl m350 of dap soundmate1

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gice
    • Dec 2007
    • 83

2x jbl m350 of dap soundmate1

Beste mensen ik ben nu aan te twijfelen tussen 2 sets of de jbl m350 met versterjeb (2x 350 watt rms) of de set van DAP (die ik iets goedkoper kan krijgen) ik wil de spullen gaan verhuren voor kleine partijen en feestjes ... wat zouden jullie doen? Heb niet veel ervaring mmet die beide speakers...

GRoeten G
  • stefan90kauw
    • Jun 2005
    • 189

Ik zou JBL pakken
    Klinkt bij de meeste mensen wat professioneler in de oren.

Zeker als je wilt verhuren aan belangrijke zaken of aan mensen met verstand van zaken.

Ik denk dat je kans van slagen bij de DAP zet niet echt goed zal zijn.

Comment

• gice
      • Dec 2007
      • 83

idd

dat dacht ik ook al hoor van de meeste dat het ook een stuk beter klinkt!

GRoeten G

Comment

• HR Soundproductions
        • Oct 2005
        • 650

Vraag me of dit allemaal uit eigen ervaring is of dat dit allemaal opgeklopte lucht is.....wel eens een keertje gehoord vind ik allemaal wel vaag en beter klinken omdat er JBL op staat al helemaal.....

De JBL M350 was niet slecht maar ook zeker niet goed ( ook JBL heeft budget uitvoeringen). De kasten waren zeker niet "je van het" qua stijfheid en duurzaamheid... handvatten gingen snel stuk ( net als het overige plastic ). Hoogdrivertjes waren van Audax...heb ze ook na verloop van tijd weer weggedaan omdat ik het allemaal net niet lekker vond klinken.

De Dap Soundmate 1 mkII is een setje de echt helemaal niet slecht klinkt, zeker niet als je het voor die kleine feestjes in wilt gaan zetten. Heb zelf de Powerworks Soundhouse 1 en dit is goed vergelijkbaar qua geluidskwaliteit en heb serieus getwijfeld tussen deze twee. De reden dat ik voor de Soundhouse heb gekozen omdat ik deze als "demo" voor een hele leuke prijs kon krijgen.....

Comment

• gice
          • Dec 2007
          • 83

...goede keuze

Hej heb nu die m350 van jbl idd gaan makkelijk stuk handvat is al afgebroken maar voor €5,- heb je een nieuwe ....ehmz verder geluid is super wanneer het echt hard gaat dan klinken ze wel een beetje schel...heb ze voor de verhuur nu en iedereen is dik tevreden, genoeg vermogen...

Alleen het laag is soms iets te weinig, zouden de kasten van dap soundmate 1 hier wel bij in de buurt komen denk je ..qua range??

najah denk zet het er nog even op

mvg

Gijs

Comment

• jaksev
            • Jul 2007
            • 365

Wat gooi je van de trap: DAP

Ik zou echt voor de JBL gaan, klinkt inderdaad bij wat meer mensen beter in de oren.

Comment

• gice
              • Dec 2007
              • 83

goede keuze

Oee mannen ik heb nu de 2JBL m350 met daaronder de subs van soundmate 2 (2x 400 watt rms)

Dit klinkt echt wel goed!

groeten Gijs

Comment

Working...