2 setjes boxen aansluiten op 1 mixer ( numark cd1 )

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • luc-beuningen
    • Apr 2008
    • 3

2 setjes boxen aansluiten op 1 mixer ( numark cd1 )

hallo,

ik heb een drive in show, en zitten met een probleem.
    we sturen nu 2 setjes boxen + versterker aan, alleen kan dat niet direct uit onze numark cd1, die maar 1 master uitgang heeft, we hebben nu een tijdelijke oplossing samelijk een andere mixer ertussen zetten die 2 uitgangen heeft namelijk een "booth" uitgang en een normale master.
    dus zo doende sturen we 4 boxen aan. alleen is dit natuurlijk niet zo professioneel, heeft iemand hier een oplossing voor ? of zijn hier apparaten voor? voor een niet al te hoge prijs

groeten luc,
  • koentjes
    • Dec 2007
    • 333

das niet zo'n probleem als je op beide versterkers hetzelfde geluidsniveau wilt insturen...

òf je gaat gewoon vanuit je versterker doorlussen naar de 2e versterker (via de line uit van de versterker)

òf je maakt/koopt een verloopje van 1x XLR naar 2x XLR (of een ander soort aansluiting welke op je versterker zitten.)

Wil je nu zorgen dat het geluid op verschillende sterkten binnenkomt kun je kiezen voor een splitter, zoals bijvoorbeeld deze betaalbare van behringer
    MIXERS / POWERED MIXERS - ANALOG MIXERS - ULTRALINK PRO MX882 : 8-Channel Splitter/Mixer • Level Conditioner/Converter

Comment

• luc-beuningen
      • Apr 2008
      • 3

oke dankje, ik zal de oplossingen eens naast elkaar leggen

Comment

• koentjes
        • Dec 2007
        • 333

graag gedaan

Comment

• Whitefarmer
          • Oct 2003
          • 1244

welke versterker(s) en welke speakers heb je?

misschien is de beste oplossing wel om op 4 ohm te draaien (dus 1 versterker met 4 speakers!)

Geef even wat meer informatie zodat we de 'beste' oplossing kunnen geven.

groet John
          Groeten John
          ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
          Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• luc-beuningen
            • Apr 2008
            • 3

t-amp TA-600
            2X gatt 12" 150 w (rms)

en de andere ongeveer t zelfde maar daar weet ik de naam enz zo ff niet van ( pas erbij gekomen)

maar ik denk dat het geen mogelijkheid is

Comment

Working...