Kan je de liedjes van I tunes ook gebruiken in BPM studio? m.a.w waar vind ik de opgeslagen liedjes(in Itunes) terug op mijn laptop?
I tunes en BPM studio
Collapse
X
-
-
I-Tunes werkt met Mpeg Layer 4 oftewel MP4. Dit is in een gecodeerd videoformaat en is niet te coderen naar MP3 waar BPM Studio o.a. mee werkt.
De I-Tune nummers in je laptop staan in een door jou aangewezen folder. Dit hoeft dus niet automatisch de "mijn muziek" folder te zijn.Life is what you make itComment
-
I-Tunes werkt met Mpeg Layer 4 oftewel MP4. Dit is in een gecodeerd videoformaat en is niet te coderen naar MP3 waar BPM Studio o.a. mee werkt.
De I-Tune nummers in je laptop staan in een door jou aangewezen folder. Dit hoeft dus niet automatisch de "mijn muziek" folder te zijn.Comment
-
Rubbish: je moet gewoon opletten welke liedjes je op iTunes koopt. Als dit niet itunes plus is dan zijn ze DRM beveiligd, en alleen af te spelen in iTunes. Alles van iTunes Plus is wel te gebruiken in andere programmasComment
-
iTunes werkt gewoon met diverse bestandsformaten; WAV, AIFF, AAC, MP4 en (uiteraard) ook MP3. In de voorkeuren van iTunes kun je instellen waarin je nummers wil importeren danwel converteren.Comment
Comment