I tunes en BPM studio

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • flurk
    • May 2003
    • 409

I tunes en BPM studio

Kan je de liedjes van I tunes ook gebruiken in BPM studio? m.a.w waar vind ik de opgeslagen liedjes(in Itunes) terug op mijn laptop?
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

mijndocumenten / mijn muziek..

Comment

• Rieske
      • Aug 2002
      • 544

I-Tunes werkt met Mpeg Layer 4 oftewel MP4. Dit is in een gecodeerd videoformaat en is niet te coderen naar MP3 waar BPM Studio o.a. mee werkt.

De I-Tune nummers in je laptop staan in een door jou aangewezen folder. Dit hoeft dus niet automatisch de "mijn muziek" folder te zijn.
      Life is what you make it

Comment

• GuntherM
        • Jan 2006
        • 163

Originally posted by Rieske
        I-Tunes werkt met Mpeg Layer 4 oftewel MP4. Dit is in een gecodeerd videoformaat en is niet te coderen naar MP3 waar BPM Studio o.a. mee werkt.

De I-Tune nummers in je laptop staan in een door jou aangewezen folder. Dit hoeft dus niet automatisch de "mijn muziek" folder te zijn.
        Met een goed programma om muziekformaten om te zetten lukt mp4 zonder problemen, ik gebruik deze heeft trouwens ook een goede ripper om cd's om te zetten.

Comment

• Poelmans
          • Feb 2004
          • 806

Originally posted by Rieske
          I-Tunes werkt met Mpeg Layer 4 oftewel MP4. Dit is in een gecodeerd videoformaat en is niet te coderen naar MP3 waar BPM Studio o.a. mee werkt..
          Rubbish: je moet gewoon opletten welke liedjes je op iTunes koopt. Als dit niet itunes plus is dan zijn ze DRM beveiligd, en alleen af te spelen in iTunes. Alles van iTunes Plus is wel te gebruiken in andere programmas

Comment

• flurk
            • May 2003
            • 409

In het programma I-tunes een cd branden met de songs die ik in BPM wil gebruiken.Is wat omslachtig maar tot nog toe de enige manier.

Comment

• Mattheusvz
              • Jun 2007
              • 107

iTunes werkt gewoon met diverse bestandsformaten; WAV, AIFF, AAC, MP4 en (uiteraard) ook MP3. In de voorkeuren van iTunes kun je instellen waarin je nummers wil importeren danwel converteren.

Comment

Working...