Flightcase MiniMac

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJMysterie
    • Dec 2004
    • 80

Flightcase MiniMac

Beste mensen,

Ik heb even het forum doorgezocht, maar niks gevonden...
    Het punt is namelijk het volgende: via via zijn wij aan 2 Martin MiniMac's gekomen. Deze komen uit een bedrijfspand waar ze ze nooit meer gebruiken. Deze hebben we gratis over kunnen nemen, omdat ze daar compleet in de weg hangen. Prima heads, bijna nooit gebruikt. Die gaan dus bij ons de show in!

Nu hebben de heads altijd gehangen en zit er dus geen case bij. Op internet kan ik weinig over de MiniMac vinden, laat staan een redelijke case.

Mijn vraag is dus, wie van jullie weet waar of hoe ik aan een case voor 2 stuks Martin MiniMac kan komen?

Alvast bedankt!
    Let the beat control your body
  • J.S. Coolen
    • May 2008
    • 254

Misschien zie ik iets voer het hoofd in je bericht, door het lange intro.

Maar volgens mij vraag je:

Waar laat ik een flightcase bouwen voor 2 moving heads.

In dat gevalis het antwoord:

Gewoon bij een flightcase bouwer. Zie Gouden Gids voor adressen.
    Account niet meer actief.

Comment

• MEEO Licht en Geluid
      • Nov 2005
      • 950

Ik kan mij echter voorstellen, door de gratis heads, dat je geen geld wilt uitgeven aan een dure kist? Ik dat geval kan je je locale Martin dealer vragen of hun een adresje weten waar ze nog inlay's hebben voor minimac's. Kun je of zelf een kist bouwen, of een andere kist ombouwen voor je minimac's...
      MEEO Audio Licht Rigging,
      Mark van der Werff
      Groningen

Comment

• DJMysterie
        • Dec 2004
        • 80

Originally posted by MEEO Licht en Geluid
        Ik kan mij echter voorstellen, door de gratis heads, dat je geen geld wilt uitgeven aan een dure kist? Ik dat geval kan je je locale Martin dealer vragen of hun een adresje weten waar ze nog inlay's hebben voor minimac's. Kun je of zelf een kist bouwen, of een andere kist ombouwen voor je minimac's...
        In principe is het geen probleem om er wat geld aan uit te geven. Ik meende alleen dat er in het verleden kistjes waren speciaal voor de minimac.

Inmiddels ben ik zelf al wat aan het prutsen geweest. De case voor miniheads van American DJ kan, na enige aanpassing, twee MiniMacs bergen.

Comment

• J.S. Coolen
          • May 2008
          • 254

Originally posted by MEEO Licht en Geluid
          Dat snap ik niet als je gratis heads krijgt en ze zijn als nieuw dan zou ik juist geld willen uitgeven om ze mooi te houden.

Je kan niets verhuren of gebruiken zonder een goede kist erom heen.

Comment

• DJMysterie
            • Dec 2004
            • 80

Originally posted by J.S. Coolen
            Dat snap ik niet als je gratis heads krijgt en ze zijn als nieuw dan zou ik juist geld willen uitgeven om ze mooi te houden.

Je kan niets verhuren of gebruiken zonder een goede kist erom heen.

Precies, mijn zoek geen gratis oplossing, maar een case voor de heads om ze netjes te houden.
            Originele cases zijn inmiddels uit de handel? Want dan ga ik voor de kist van American DJ.

Comment

• J.S. Coolen
              • May 2008
              • 254

MEt alle respect maar die fabriekkisten zijn niet veel bijzonders hoor.
              Dun hout, slecht profiel en lelijk afgewerkt.

Ik zou eens kijken wat een echte kist was als ik jou was. Je krijgt echt spijt van die American Dj kisten.

Comment

• jens
                • Aug 2004
                • 1067

of als je een knappe knutselaar ben kun je ze prima zelf bouwen!

of pluk een kistje van marktplaats die aan de afmetingen voldoet....

laatst een stolpje voor een paar 10tjes kennen kopen....nou daar kan ik hem zelfs niet voor bouwen! ik moest wel 3 popnagels vervangen....wereld klus al zeg ik zelf en dan heb je gewoon een profi case die beter is dan die dap/prodjucer handel....

Comment

Working...