Hoe vervoeren jullie je DMX bar met parren?
Collapse
X
-
-
Meatracks zijn kleiner, lichter en handzamer. bovendien zijn ze ook nog eens goedkoper.
filters horen in een filterkist en reserve lampen ed. snap ik niet dat je ze er zo bijgooit.
bovendien hebben wij hier meatracks welke je uit elkaar klikt zodat je het geheel aan 2 delen en 4 losse tussenpaaltjes kan wegzetten. heel handig wanneer je ze even niet nodig hebt of 20 van die dingen op een klus hebt staan en ze slecht kwijt kan.
doe mij maar meatracks.Account niet meer actief.Comment
-
zo dus..
en de losse barren gaan met de haken aan de zijwand van de vrachtwagenComment
-
Deze ken ik inderdaad, mijn ervaring met de 6-bar versie is dat ze allesbehalve stevig zijn, tijdens het rijden met de trailer, verbogen ze en waren ze meteen lelijk.
Meatracken horen dan ook niet van plaatstaal of ander dun spul gemaakt te worden. (maar ja dat is slechts mijn mening)Account niet meer actief.Comment
-
Ik weet niet of jullie ook een discomeubel hebben? Maar anders zou je een discomeubel kunnen maken waar je tevens de parren in kunt hangen.
Ik heb een frame van aluminiumkoker laten lassen van 50 diep, 90 hoog, 150 breed, wielletjes eronder. Vervolgens lichtgewicht multiplex aan voorkant, bovenkant en zijkanten. Zo heb je een heel net meubel dat niet veel weegt, tevens kun je onderin dan makkelijk 2 t-barretjes kwijt :-)Zuid-LimburgComment
Comment