ervaring met jbl mrx?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • leike
    • Oct 2008
    • 3

ervaring met jbl mrx?

Hallo allemaal,
    Ik ben hier nieuw op het forum. Ik wil overstappen van geluidsset, ben nu in bezit van vier goed klinkende zelfbouw subs 300 W rms in combinatie met twee keer de Opera modulater 402 van dBtechnologies. Hiermee draai ik over het algemeen bruiloften en partijen tot maximaal 150 personen, wat goed te doen is. De set klinkt echter niet helemaal hoe het moet klinken, en dat wil ik toch veranderen. Nu heb ik van Jbl de Mrx serie in gedachten oma aan te schaffen. de Mrx 512 M in combinatie met Mrx 518s. Is er iemand die ervaring heeft met deze set? andere suggesties zijn ook welkom. Deze set kost 3100euro, wat ook zo'n beetje het budget is.
  • leike
    • Oct 2008
    • 3

zie dat ik een fout heb staan, de Mrx 512 moet de 515 zijn

Comment

• 4AC
      • Nov 2007
      • 1791

En hoe zit het met de versterking, processing e.d.?
      Is het budget van +/- 3100 euro enkel voor de boxen?
      Geef a.u.b. wat meer info, ten slotte is de keuze vrij groot.
      Voor ervaringen met de MRX-500 serie kun je de zoekmachine gebruiken op dit forum.
      uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
      Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• leike
        • Oct 2008
        • 3

3100 euro is idd voor de boxen.
        Voor versterking gebruik ik QSC Plx 3102, 2 x 1000W 4Ohm.
        Hierbij nog compressor/limiter 266xl van dbx.
        Keuze is idd erg groot, ik heb deze set gehoord en ik moet zeggen dat het erg goed klonk. Heb ook sterk de neiging om voor deze te gaan, maar ben toch benieuwd of er iemand ervaring mee heeft.
        Heb de zoekfunctie gebruikt, hieruit maak ik op dat het om een budget serie gaat. maar hoe budget is het gezien de prijs?

Comment

• Ferry
          • Mar 2005
          • 61

Beschik hier over een set van 2x RX118 subs van EV met de SX300 toppen van EV. En ben hier erg over te spreken. Heb dit weekend wel een mannetje of 250 gedaan met deze set.
          JBL Power of Sound

Comment

Working...