est drive in show zwolle

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5950

Even een dikke streep onder de, goed bedoelde!!!, adviezen voor de spelling op een site.
    Wanneer mensen geen gebruik wensen te maken van een spellingscheck voordat ze hun diensten aanbieden is dat hun goed recht, maar geen discussiepunt op een forum over licht&geluid, wellicht dat er ook iets soortgelijks bestaat over webdesign, geen idee!

Het bespreken van elkaars sites is iets wat we hier niet doen, resultaten uit het verleden bieden in dit geval zekerheid voor de toekomst...
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• EST drive in show zwolle
      • Nov 2008
      • 78

Originally posted by moderator
      Even een dikke streep onder de, goed bedoelde!!!, adviezen voor de spelling op een site.
      Wanneer mensen geen gebruik wensen te maken van een spellingscheck voordat ze hun diensten aanbieden is dat hun goed recht, maar geen discussiepunt op een forum over licht&geluid, wellicht dat er ook iets soortgelijks bestaat over webdesign, geen idee!

Het bespreken van elkaars sites is iets wat we hier niet doen, resultaten uit het verleden bieden in dit geval zekerheid voor de toekomst...
      Bij deze is alles duidelijk. laten we maar on topic gaan

wel even een vraag tussen door.

onze mengpaneel bezit een regelaar waarmee ik de bass ritme overeen kan laten komen van de eene nummer naar de andere. alleen ben ik er nog niet uit hoe dat in zijn werking gaat.

ik mix zelf op de schuiven. tijdens laatste bass tonnen of stem geluiden.
      mij is verteld dat het via die regelaar veel beter over komt.

merk
      (BEHRINGER)

type moet ik even achterhalen...

wie kan mij zeggen hoe dat in zijn werk gaat
      groetjes
      e-s-t-drive-in-show-zwolle
      Groot of klein Gezellig dat moet het zijn :D

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5950

Nou....dat werkt gewoon niet!

Die indicatie is een....indicatie! niet een exact gegeven. Wil je leren beatmixen dan leer je tot 8 tellen en de rest is kwestie van oefenen.
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• speakertech
          • Jan 2008
          • 1697

Originally posted by moderator
          Nou....dat werkt gewoon niet!

Die indicatie is een....indicatie! niet een exact gegeven. Wil je leren beatmixen dan leer je tot 8 tellen en de rest is kwestie van oefenen.
          Was het niet zo dat je met de beatcounter, via de pfl twee tracks gelijk kunt leggen voor wat betreft het aantal BPM , waarna je de beats synchroon laat lopen en vervolgens van de ene naar de andere track kunt schuiven zonder het ritme te verstoren?

Speakertech
          Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
          ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

• Nov 2008
            • 78

hmmm ik heb hier de foto en serie nummer

dus waar het om gaat is de Auto BPM counter.

ik snap er eerlijkwaar geen snars van. ik ben gewent om op een simpel paneel te spelen. maar deze heeft duidelijk meer in zijn mars

help!!!

Comment

• Stoney3K
              • Sep 2007
              • 1399

Dat ding geeft van elke kant van je crossfader het tempo aan. Sommige Behringers geven als je de 'SYNC LOCK' knop indrukt ook het verschil in tempo en het verschil tussen de beats aan... als je ervoor kan zorgen dat allebei de lampjes (Tempo Difference en Beat Shift) in het midden staan liggen de twee nummers synchroon.

Alleen zijn die tellers normaal niet echt 100% nauwkeurig, dus ik zou het je niet aanraden om erop te leren beatmatchen. Op gehoor kun je veel meer en vaak ook veel creatiever mixen.
              First make it work, then make it look pretty!

Comment

• Nov 2008
                • 78

Dus als ik het goed begrijp kan ik beter door blijven gaan waar ik mee bezig ben?

ik dacht dat het resultaat dan wel beter zal zijn met deze optie op mijn paneel?
                Normaal met jumpstyle draai ik vlekkeloos alleen is het met nederlands altijd wel te horen dat je over schakelt.
                ik dacht wel iets verbetering te krijgen met deze optie. maar goed ik weet in iedergeval wat ik aan deze optie heb

bedankt voor je uitleg

Comment

• Nov 2008
                  • 78

Goedendag beste party animals.

Het is weer een tijd geleden dat ik wat op mijn eigen topic heb neer gezet.
                  we zijn weer wat dingen vooruit gegaan.

Er bij gekomen

-licht controller
                  -laptop
                  -nieuwe licht brug
                  -Lamp - Big mushroom
                  -Lamp - Barrel
                  -Nieuwe bus

24 en 25 januari draaien we live in de bazaar Almere.
                  naar die tijd zal ik hier de foto,s bekent maken.

groetjes

Comment

• Drive In Show zwolle
                    • Sep 2009
                    • 1

Party Sensations Drive In Show Zwolle

Wat leuk!!
                    Nog een Drive In Show uit zwolle!
                    Veel succes in en rondom Zwolle!!

Heb je ook een gearlist??

Bij Party Sensations boek je professioneel & passend entertainment voor elke gelegenheid; van bruiloft DJ tot bedrijfsevent!

Comment

Working...