karaoke dvd's op pc zetten

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • luc2366
    • Jul 2002
    • 1161

karaoke dvd's op pc zetten

...is wat ik zo snel mogelijk (maar goed) wil doen. Heeft iemand dit al gedaan? Zoja, met welk programma en hoe?

Ik heb zelf ca 150 originele karaoke-dvd's en heb al wat rondgekeken op 't net maar vind niet onmiddellijk het juiste programma Het lijkt wel of alle bestaande programma's ervan uitgaan dat je gedownloade clips gebruikt...

Waarom op pc zetten? Omdat ik het beu ben elke maand nieuwe schijven te branden omdat er wéér een klant klaagt dat 1 (of meer) schijven versprongen

HELP!
  • renevanh
    • Oct 2004
    • 2371

Maar... wil je enkel een DVD'tje rippen (DVDdecrypter) of ze ook omzetten naar een ander formaat (.avi bijvoorbeeld)?
    Het eerste is makkelijk zat, het tweede gaat je iets meer tijd kosten (DVD2AVI, ac3tool, VFAPIconv en VirtualDub heb je dan op z'n minst nodig).
    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• luc2366
      • Jul 2002
      • 1161

zet ik elke song als "item" op de harde schijf of elke cd maakt me niet zoveel uit, waar ik wel vanaf wil is de (vooral op amerikaanse dvd's) irritante intro voor het menu-scherm...

Comment

• Stoney3K
        • Sep 2007
        • 1399

Virtual DJ biedt je de mogelijkheid om DVD's te rippen en eventueel over de intro heen te springen door simpelweg een cue-point te zetten voorbij het intro-stukje. Voor karaoke-jocken vind ik het een goed werkend programma.
        First make it work, then make it look pretty!

Comment

• Whitefarmer
          • Oct 2003
          • 1244

Originally posted by luc2366
          waar ik wel vanaf wil is de (vooral op amerikaanse dvd's) irritante intro voor het menu-scherm...
          Ja, dat is een hel, daarbij is vaak ook nog het geluid (van dat intro) retehard!!

Als ikzelf karaoke bedien, zorg ik dat ik met dubbele dvd-speler werk, dan heb je alle tijd om hem te cue-en.

groeten John
          Groeten John
          ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
          Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

Working...