Goede speaker set
Collapse
X
-
Denk dat menig forumlid <piep> wordt van het gezeik.
Fame is een flut-merk, net als alle andere tot nu toe voorgestelde types.
Heb zelf een stapeltje floortjes van dit merk en... ja, er komt geluid uit maar... nee, 't klinkt nergens naar.
Dus... kop nog eens 10 types op die je nu weer graag wilt, kunnen we ze meteen stuk voor stuk afschieten.It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.
Comment
-
Groeten John
ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!Comment
-
Wie of wat the f.ck is "PIEP ad van dat gezijk"?
Denk dat menig forumlid <piep> wordt van het gezeik.
Fame is een flut-merk, net als alle andere tot nu toe voorgestelde types.
Heb zelf een stapeltje floortjes van dit merk en... ja, er komt geluid uit maar... nee, 't klinkt nergens naar.
Dus... kop nog eens 10 types op die je nu weer graag wilt, kunnen we ze meteen stuk voor stuk afschieten.
[FONT=Verdana]daarom zei ik al dat deze set wel goed voor hem is.[/FONT]
[FONT=Verdana]we kunnen nog wel jaren doorgaan over een geschikte set. stuur me maar een postduif als jullie er uit zijn[/FONT]
[FONT=Verdana]laterss... [/FONT]
[FONT=Verdana]Robin[/FONT][CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
[CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]Comment
-
O ja... sorry, je hebt gelijk.
De Fame megapack 12 is top! Meteen kopen!
maar kom dan later niet met vragen als "waarom kraakt ie als ik hard wil"
Op een pro-forum vragen of een actieve set (1x sub, 2x top, 3 hoezen, 2 stands en regenhoezen) voor 399,- goed is... en vergelijkbare vragen 6 pagina's volhouden vind ik getuigen van lef.
Maar goed, je hebt gelijk... een leuke set huis-tuin-en-keuken boekenkastplankspeakers kost al meer dan 399,-.
Voor een woonkamer is dit setje leuk, voor een zaaltje (formaat klaslokaal) misschien ook, maar 't is wel maar een 120 watt (fame-watts) 12" sub en een 6,5" 120 watt top.
Mijn floortjes (van Fame) zijn 300 watt. Dat zullen ze vast uit het lichtnet opnemen, maar als ik ze een beetje harder laat spelen dan huiskamerniveau stort de voedingsspanning in (prima vorm van limiter, dat dan weer wel).
Maar goed, gewoon kopen, kan deze post ook een stille dood sterven.It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.
Comment
-
sorry ik wil niet zeggen dat je het niet snapt. Maar we hadden er nogal moeite mee hoe DJ Emile door dramde op zijn eigen topics. En dat zijn er nogal een paar.
Dus daarom wilde ik een verlossend bericht geven. Zodat DJ Emile en andere forumleden wat meer rust kregen met dit topic.
snapje.
kan beter zeggen.. mijn excuses[CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
[CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]Comment
-
Geaccepteerd.
Vindt persoonlijk deze: "Rock IT" 2 x 8Inch Disco Speakers 300 Watt er wel cool uitzien.... Deze wil ik nu hebben
Plaatje:
of zaai ik nu verwarring?It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.
Comment
-
Geaccepteerd.
Vindt persoonlijk deze: "Rock IT" 2 x 8Inch Disco Speakers 300 Watt er wel cool uitzien.... Deze wil ik nu hebben
Plaatje:
of zaai ik nu verwarring?
Ik heb ook al een setje besteld.
Groerten JohnGroeten John
ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!Comment
-
Nau, simple:
Rock IT" 2 x 8Inch Disco Speakers 500 Watt
Diep Zwarte Filt , afgeronde bescherm hoeken van metaal aan elke kant een stevige draag greep
Stabiele dikwandige MDF -behuizing Stabiele metalen bescherm rooster
Ook bij hoog vermogen een zeer heldere klank 3 verschillende aansluit mogelijkheden waar onder "Speakon,6,3 Jack plug,en Schroef terminals "
Ideaal voor Disco of voor gebruik Mobile Discotheek
Impedanz: 8 Ohm Bass-Chassis: 2x8"/200mm
Statief Flens Onder: ja
Statief Flens Boven: neen
Belastbaarheid: 250 Watt per speaker
Systeem: 3-Weg
Frequens-Bereik: 50-18.000Hz
93dB HxBxT 90x29x30cm
Gewicht: 14,9kg
Let op prijs is voor 2 Speakers
Is nie van spaanplaat nie, maar van MDF (dus betor)
Ik kan e maansteken met jack, speakon en losse draadjes (dus goed-
koper, want scheelt stekkors kope)
Is ideal van dicso, en dat is wat ik wil.
Met 2 sub-kassissen zal het vast heel hard gaan.
Snap alleen nie dat ie 300 watt is (in de omschrijving), 500 watt in de titel en bij de speks 2x 250 watt. Maar goed, ga wel uit van 500 watt, want 2x 250 is ook 500.
Trouwens, voor 165 euro per 2 kan ik er ook 4 voor mijn verjaardag vragen (kijken of mijn vrouw daarin trap)Last edited by SoundOfSilence; 05-02-09, 16:37.It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.
Comment
-
Comment
-
Heb even de specs erbij gehaald :
"Rock IT" 2 x 8Inch Disco Speakers 500 Watt
Diep Zwarte Filt
( hierdoor gaat het niet lekker laag hoor is alleen voor de afwerking )
deze reactie vanuit de reactie : Hij gaat diep zwart filt, dus vet laag.
afgeronde bescherm hoeken van metaal aan elke kant een stevige draag greep
Stabiele dikwandige MDF -behuizing Stabiele metalen bescherm rooster
Ook bij hoog vermogen een zeer heldere klank 3 verschillende aansluit mogelijkheden waar onder "Speakon,6,3 Jack plug,en Schroef terminals "
Ideaal voor Disco of voor gebruik Mobile Discotheek
( Wat is ideaal voor disco ??? een 8" speaker is niet voor laag geschikt op disco volume )
Impedanz: 8 Ohm Bass-Chassis: 2x8"/200mm
( DIT IS PER BASS SPEAKER dus kast is 4ohm !!! )
Statief Flens Onder: ja
Statief Flens Boven: neen
Belastbaarheid: 250 Watt per speaker
( dit is belastbaarheid dus geen RMS vermogen )
Systeem: 3-Weg
Frequens-Bereik: 50-18.000Hz
93dB HxBxT 90x29x30cm
Gewicht: 14,9kg
Zal geen speaker zijn voor discogebruik of voor de drive in !
Maar iig succes ermee !EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.Comment
-
Dat bedoel ik nou ook !
Kga mijn Qube-set maar opruimen en dit aanschaffen ! dan hou ik nog een paar centjes over !EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.Comment
-
Comment
Comment