Goede speaker set

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Beckers Entertainment
    • Dec 2008
    • 650

Aah American Audio.
    Een heel leuk beginnersmerk met een beginnersprijsje.
    Ik heb de DLS15 speakers ook, maar dan actief. Klinken zeer leuk voor het geld dat ik ervoor heb betaald..

Groeten Jasper
    Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

• dj luuk cobus
      • Mar 2007
      • 50

Ja ik heb ze zelf ook daarvan maar ik heb wel de passive zijn hele leuke speakers maar ik heb er wel een VLP 1500 aan hangen.

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

Originally posted by DJ-Emile
        Ik koop waarschijnlijk
        Deze set :
        Soundpack 12 Aktivsystem inkl. Schutzhüllen - Active Systems

This set consists of:[LIST][*]1x 12" subsoofer[*]2x 6,5"/1" tops[*]2 professional Speakon cables[*]2 high-quality speaker stands[*]three piece protective cover set[/LIST]
        features subwoofer:

1x 120 Watts RMS[LIST][*]Max. SPL: 118 dB[*]Frequency response: 40 - 150 Hz[*]Connectors: 2x Speakon Out, 2x XLR Out, 2x Combination Input (XLR / 1/4" Jack)[*]15 mm multiplex[*]Surface: PU coating[*]Speaker stand mount: aluminium[*]Front grille: steel with black active rubber foam[*]With handles for easy transport[*]Incl. wheels[*]Dimensions (WxHxD): 420 x 480 x 500 mm[*]Weight: 28 kg[/LIST]

features top:[LIST][*]6,5" + 1" satellite[*]120 Watts RMS[*]200 Watts Peak[*]Impedance: 4 Ohms[*]Max. SPL: 114 dB[*]Frequency response: 150 - 19000 Hz[*]Crossover frequency: 3500 Hz[*]Dispersion: 90° x 60°[*]Connectors: Speakon[*]Material: 15 mm Multiplex[*]Speaker stand: aluminium[*]Front grille: steel with black active rubber foam[*]Surface: PU coating[*]With handles for easy transport[*]Dimensions: 250 x 370 x 230 mm[*]Weight: 8 kg[/LIST]Wat vinden jullie ervan
        Het is voor max 60 personen
        En ik ben nog een beginner...
        Mvg,
        Emile
        ;

Gewoon doen!
        vooral eerst ff drie weken kantewijken, en daarna zo snel mogelijk aanschaffen, die meuk...

Comment

• dj luuk cobus
          • Mar 2007
          • 50

Hij moet het gewoon kopen en dan merkt hij dadelijk vanzelf wel dat hij troep heeft gekocht. En dan zal hij vanzelf wel een keer naar ons luisteren.

Comment

• SoundOfSilence
            • Mar 2007
            • 766

Originally posted by dj luuk cobus
            Hij moet het gewoon kopen en dan merkt hij dadelijk vanzelf wel dat hij troep heeft gekocht. En dan zal hij vanzelf wel een keer naar ons luisteren.
            Ja, nee, leuk.... krijgen wij de vraag hoe hij wel power uit dit setje kan krijgen.

óf we krijgen op onze kloten omdat we het verkeerd geadviseerd hebben
            It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

Comment

• dj-wojcik
              • Jul 2008
              • 911

[FONT=Verdana]
              Originally posted by SoundOfSilence
              .....óf we krijgen op onze kloten omdat we het verkeerd geadviseerd hebben
              [/FONT]

[FONT=Verdana]Het is nog altijd een forum. En ze moeten de forumleden dus niet vast pinnen op een advies dat ze geven. Als je echt een advies wilt hebben los van de feiten en meningen die wij hebben, moet hij de winkel in gaan. En zich daar het een en ander laten aan smeren.[/FONT]

[FONT=Verdana]Dit is vooral moeilijk als je weinig Duits spreekt als hij zijn Fame setje zelf gaat halen. En Engels is ook niet echt een uitweg. Omdat je daar ook half met je handen en voeten moet slaan om iets duidelijk te maken.[/FONT]

gr Robin
              [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
              [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• partydrivein
                • Jul 2008
                • 389

Aah American Audio.

Op mijn monitors doen ze het toch verdomd goed!
                deze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?

Comment

• Beckers Entertainment
                  • Dec 2008
                  • 650

Originally posted by partydrivein
                  Aah American Audio.

Op mijn monitors doen ze het toch verdomd goed!
                  Precies. Ik heb ze zelf ook dus weet hoe goed ze presteren. Het is een beginnenersmerk (qua prijs), maar dat neemt niet weg dat ze als monitor inderdaad perfect te gebruiken zijn.
                  Wat ik dus bedoel te zeggen is dat het voor hun prijs zeer leuke speakers zijn, maar je er niet mee hoeft aan te komen in een zaal met 200 personen als PA.

Groeten Jasper

Comment

• dj luuk cobus
                    • Mar 2007
                    • 50

Need 200 man ga je er inderdaad niet mee redden maar het blijven toch hele leuke speakers, behalve dan dat bij mij de kunstof kasten gescheurd zijn.

Comment

• partydrivein
                      • Jul 2008
                      • 389

ik heb speakers van gem sound (amerikaans merk kent haast niemand ...)
                      en mijn versterker van American audio bevalt prima.
                      deze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?

Comment

• Beckers Entertainment
                        • Dec 2008
                        • 650

Met andere woorden, Emile. Kijk nou eens bij American Audio. Zijn super speakers voor een lage prijs. Ik heb je al eens een setje met 2 actieve tops, statieven en kabels aangeraden voor 500zoveel.. Lees maar even terug voor de link. Het is buiten je budget, maar je hebt wel iets.

Groeten Jasper

Comment

• Dj Gino V
                          • Feb 2009
                          • 237

en heb je al iets gekocht want ik heb thuis 2x jb 12" 150watt rms staan en moet eerlijk zegen dat die niet klonken maar toen ik een nieuw mengpaneel had gekocht verschoot ik zelf van zijn dat de zelfde boxen

grtz

Comment

• dj-wojcik
                            • Jul 2008
                            • 911

Originally posted by Dj Gino V
                            en heb je al iets gekocht want ik heb thuis 2x jb 12" 150watt rms staan en moet eerlijk zegen dat die niet klonken maar toen ik een nieuw mengpaneel had gekocht verschoot ik zelf van zijn dat de zelfde boxen

grtz
                            wil je nu zeggen dat je speakers beter klonken door een ander mengpaneel?
                            [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• laserguy
                              • Jun 2003
                              • 2755

wil je nu zeggen dat je speakers beter klonken door een ander mengpaneel?
                              Kan dat niet dan?
                              Je mixer staat vóór de luidsprekers in de signaalweg dus een slecht klinkende mixer kan niet door een goede luidspreker gered worden.
                              Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• dj-wojcik
                                • Jul 2008
                                • 911

Originally posted by laserguy
                                Kan dat niet dan?
                                Je mixer staat vóór de luidsprekers in de signaalweg dus een slecht klinkende mixer kan niet door een goede luidspreker gered worden.
                                ik bedoel het juist anders om. Een speaker kun je niet nog beter laten klinken met een goede mixer.

Als je een speaker hebt die je zo erg moet bij sturen met een EQ om er een fatsoenlijk geluid ui te krijgen. Dan vind ik het niet de moeite waard om daar bv een Allen & Heath voor te zetten.

Daarom ben ik ook van mening. Dat als je voor speakers gaat. Dat je deze allereerst te beluisteren zonder EQ.

Dat bedoelde ik er mee te zeggen. Wat jij zegt klopt ook. Maar was net het tegenover gestelde als wat ik bedoelde

Comment

Working...