BPM studio

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • polleke
    • Jan 2009
    • 11

BPM studio

Ik heb even een vraagje over BPM studio, als je een nummer wilt zoeken in de zoek functie moet je het juiste nummer in typen bij een fout zegt hij dat hij geen overeenkomsten heeft. Nu was ik laatst op een feestje en die typte voor het woord een teken in zodat BPM op alles zocht wat er in de buurt kwam, maar nu weet ik niet meer wat het symbool of teken was wat je er voor moet zetten. Kan iemand mij helpen.

Sorry dat ik een nieuw forum ben begonnen maar kon niet echt een forum vinden waar dit bij zou passen.
  • Rieske
    • Aug 2002
    • 544

een * dus

Maar als je originele versie in je bezit hebt, zit daar ongetwijfeld een manual waar dat haarfijn in staat....
    Life is what you make it

Comment

• polleke
      • Jan 2009
      • 11

Bedankt, als ze dat spul nu niet zo duur maken.....is het orgineel aanschaffen een optie.

Comment

• laserguy
        • Jun 2003
        • 2755

Dus omdat een Mercedes duur is heb je het recht om er gratis eentje te gebruiken???
        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• LJKEVIN
          • Dec 2005
          • 426

Klopt Die zoekfunctie werkt overigens zowel voor als na de naam van een artiest of titel.
          Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay Paky

Comment

• Mathijs
            Moderator
            • Aug 2002
            • 1353

Originally posted by polleke
            Bedankt, als ze dat spul nu niet zo duur maken.....is het orgineel aanschaffen een optie.
            Als je het pakket gebruikt om geld mee te verdienen, moet je het aanschaffen.

Comment

• polleke
              • Jan 2009
              • 11

gelukkig mag het prive wel......de tijd dat ik er geld mee verdiende waren het nog singeltjes, toen heb ik de muziek industrie genoeg gesteund. Nu alleen als hobby. Sorry maar toch bedankt voor de tip.

Comment

• sis
                • Jul 2003
                • 3305

de tijd dat ik er geld mee verdiende waren het nog singeltjes, toen heb ik de muziek industrie genoeg gesteund.
                Sabam ,buma-stemra en ik zijn je daar zeer dankbaar voor
                sis
                Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• djdutch
                  • Feb 2009
                  • 8

gelukkig mag het prive wel......de tijd dat ik er geld mee verdiende waren het nog singeltjes, toen heb ik de muziek industrie genoeg gesteund. Nu alleen als hobby. Sorry maar toch bedankt voor de tip.
                  Wordt af en toe gek van je commerciele mailingen! Toch vreemd dan.....die ''hobby''

Comment

Working...