Omnitronic BX-1850 of 15"

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sis
    • Jul 2003
    • 3305

Rolandino, ik zei nog , hou het even stil tot EST antwoord ,
    Man toch , je moet ook eens de topics volgen hoor
    Inderdaad , AK is in zekere zin een samenwerking met AED.
    Niet slecht en vooral goedkoop volgens de normen .
    sis
    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Rolandino
      • Mar 2007
      • 1451

sorry kon me niet inhouden .......................

De 1850 is toch beter ! want het is een 18" er !
      EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• EST drive in show zwolle
        • Nov 2008
        • 78

ik heb zelf de de Ak-Mpro12 gebruikt als monitor. en vraag me niet wat van speaker er in zit zo,n inteigente ben ik ook weer niet.

de foto is niet exact maar beelden wel de zelfde uitstraling.
        monitor.

het bevalde mij goed in iedergeval. deze kon ik bemagtigen via markt plaats en de verkoper informeerde mij dat deze uit belgie kwamen. en daar ook zijn ondworpen. Een AK kast is gewoon een kast zonder speaker. die moet je er zelf maar bij kopen. verder zijn ze glad afgewerkt zonder stof.
        en wegen geen drol

heb ik het goed of pis ik naast de pot

meestal denk ik aan een verkoop truc. maar goed vandaar ik zeg dat het wel goede kasten zijn. meende dat de speaker bij deze kast hoorde. voor de 2 betaalde ik een kleine 450 euro. in verband met veel beschadigingen heb ik deze door verkocht. maar ze waren zeker niet slecht

waarom denk je dat ik niet weet wat ak kasten zijn sis
        Last edited by EST drive in show zwolle; 14-02-09, 08:02.
        e-s-t-drive-in-show-zwolle
        Groot of klein Gezellig dat moet het zijn :D

Comment

• Rolandino
          • Mar 2007
          • 1451

AK is geen lege kast hoor !

Ze worden normaal kompleet verkocht. je KAN ze leeg kopen zodat jezelf kunt bepalen welke speaker er je in doet.

De 12MPro lijit bij lange na niet op de kast van de foto !

De kast op de foto is de W152 en daar zat geloof ik de 15KX ( kost 302,00 )

De 12MPro is een 2-weg fullrange kast 12" in een Nexo look kastje ( kastje kost 179,00 )
          De speaker voor de kast die jij hebt gehad is de 12LX60 en kosten per stuk 177,00 en de drivers zijn CP380M ( kost 112,00 met per stuk )

Hoorntje is de TD235 ( 36,00 )

MAar goed AK is ook in filt bekleed geweest En deze kasten heb ik hier nog staan ( nooit gebruikt ) is een oude stock die ik wegdoe !

En ja voor die 150 pleuro heb je een 15" baskast van AK met een SM115N speaker erin ( andere kan ook maar de kast is destijds ontworpen voor de SM115N )

Dus klank is gewoon GOED en beter dan de 1850 !
          Last edited by Rolandino; 14-02-09, 10:42.
          EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• EST drive in show zwolle
            • Nov 2008
            • 78

Originally posted by Rolandino
            AK is geen lege kast hoor !

Ze worden normaal kompleet verkocht. je KAN ze leeg kopen zodat jezelf kunt bepalen welke speaker er je in doet.

De 12MPro lijit bij lange na niet op de kast van de foto !

De kast op de foto is de W152 en daar zat geloof ik de 15KX ( kost 302,00 )

De 12MPro is een 2-weg fullrange kast 12" in een Nexo look kastje ( kastje kost 179,00 )
            De speaker voor de kast die jij hebt gehad is de 12LX60 en kosten per stuk 177,00 en de drivers zijn CP380M ( kost 112,00 met per stuk )

Hoorntje is de TD235 ( 36,00 )

MAar goed AK is ook in filt bekleed geweest En deze kasten heb ik hier nog staan ( nooit gebruikt ) is een oude stock die ik wegdoe !

En ja voor die 150 pleuro heb je een 15" baskast van AK met een SM115N speaker erin ( andere kan ook maar de kast is destijds ontworpen voor de SM115N )

Dus klank is gewoon GOED en beter dan de 1850 !
            hmm zo kom ik nog ergens achter.. dan is die verkoper ook niet eerlijk geweest dank je rolandio.

maar goed laten we snel on topic gaan
            e-s-t-drive-in-show-zwolle
            Groot of klein Gezellig dat moet het zijn :D

Comment

• Ckuh
              • Jun 2010
              • 2

Omnitronic bx 1850

Op deze forum staat een reactie van iemand die zegt dat je voor 150 euro geen degelijke box kunt kopen. Dit is niet altijd waar. Zelf heb ik voor 120 euro een Omnitronic bx 1850 gekocht en knalluh doet hij wel. Bas moet je namelijk niet alleen horen, MAAR OOK VOELEN!!! Deze box is niet voor niets speciaal gemaakt voor live stage en zelfs voor in discotheques. Geloof mij, als je niet veel uit wilt geven , maar wel een super boxje wilt, is de bx 1850 een echte aanrader. check de specs van deze box en je zult versteld staan, van wat deze box je te bieden heeft.

Groetjes Ckuh....

Comment

• vasco
                • Oct 2003
                • 2567

Welkom op dit forum Ckuh,

Zoals te lezen zijn sommige mensen snel tevreden. Andere prefereren toch echt iets beters om duidelijk andere redenen dan jij noemt zullen we maar zeggen. Ik hou bijvoorbeeld meer van goed geluid en dat hoef je niet per definitie te voelen.

Geloof mij, een deftige discotheek heeft echt iets anders staan dan Omnitronic en met een reden.
                Last edited by vasco; 01-07-10, 12:26.

Comment

• Ckuh
                  • Jun 2010
                  • 2

Daar heb je gelijk in. Maar voor het geld zou ik het niet laten. Natuurlijk, leg een paar honderd euro meer neer. Dan heb je heus een betere speaker. Ik heb wat rondgekeken op het internet en moet zeggen dat omnitronic ook zware boxen heeft van over de 1200 euro. Maar deze zijn mij toch iets te heftig. Het is ook niet de bedoeling dat mijn huis wegtrilt
                  .....zou wel grappig zijn, maar ja......
                  wel bedankt voor uw commentaar.

Groetjes ckuh.

Comment

• baskastbouwer
                    • Sep 2012
                    • 1

rotzooi is het , je kunt beter even doorsparen voor rcf 18 inch

omnitronic had ik na 4 weken de crosover al in de brand staan

aangestuurd door inkel psa 1200 deze levert 2 x 400 watt op 8 ohm

deze kasten moeten volgens de gegevens 600 watt geven op 8 ohm en een bereik tot 55 hz

beetje jammer van het geld

Comment

Working...