Ervaring met de ev Force serie?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dillie
    • Feb 2009
    • 2

Ervaring met de ev Force serie?

Hallo,

heeft er iemand ervaring met de ev force serie van electro voice
    Ik vond hem erg goed klinken en dan heb ik het over de force subs met de Grote Force I 25 mid/high kasten.
    Is er iets beters voor het geld of is dit wel een aardige set?
    Hoeveel man is ermee bespeelbaar?
    Gelieve te reageren.
    MVg, dylan
  • dillie
    • Feb 2009
    • 2

ook denk ik eigenlijk persoonlijk, dat de baskasten van de force-i serie de force i25 niet bij kunnen houden.
    is dit ook zo of geven deze meer dan genoeg bas om de force i25 bij te houden.
    ik kijk nu wel naar wattages want de sub zit op 350 watt op 8 ohms.
    en de tops zitten op 600 watt op 4 ohms.

natuurlijk zitten de tops wel op 4 ohm. maar is dit goed te combineren of tog eerder een andere sub?

Comment

• 4AC
      • Nov 2007
      • 1791

Dag Dillie,

Of er voor het geld iets beters is? Zat. -Zoek- zou ik zeggen.
      Het aantal man en de vorige vraag is niet zomaar te beantwoorden, het hangt van veel punten af;
      - Muzieksoort
      - Geluidsbron
      - Mate van snuggerheid/intelligentie van de persoon achter de knoppen (en aan je post te zien loopt het hier al mis)

En of de bassen de I25's niet bij kunnen houden? Tja, dit hangt weer af van de hierboven genoemde punten. Maar aangezien in de ForceI-serie ook een enkel 15"er te vinden is, zou deze wel meer geschikt zijn voor een enkele sub. Voor sub/sat, logisch he? En dat de I25 dan twee bassen per kant bij kan houden... Dat is mijn interpretatie, maar is vaak ook het geval.

Wattage=zegt niks voor jou. Het gaat om het rendement. (db's) En waarom dat nou weer niet te vinden is op de site van EV, vraag ik mij ook af. Overigens weet ik dat het 130 db SPL is...

En nou een vraag naar jou toe:
      Wat bedoel je in hemelsnaam met die laatste vraag?
      uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
      Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

Working...